اعمال محدودیت&zwnjهای جدید صدور ویزا برای مقام&zwnjهای چینی از سوی آمریکا

به گزارش سبزا، وزیر خارجه آمریکا گفته است که محدودیت های ویزا را علیه بعضی مقام های چینی اعمال نموده است.

اعمال محدودیت&zwnjهای جدید صدور ویزا برای مقام&zwnjهای چینی از سوی آمریکا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز آدینه در اظهاراتی گفت: محدودیت های صدور ویزا را علیه مقام های چینی و سایر افرادی که از خشونت و افشای اطلاعات خصوصی یا سایر تاکتیک ها برای تهدید و ارعاب مخالفان استفاده یا تهدید به انجام این کار نموده اند، اعمال کردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، پامپئو اشاره ای به نام کسانی که تحریم شده اند ننموده است، ولی حزب کمونیست چین را به باج گیری از کسانی متهم نموده است که با سیاست های پکن مخالفند.

وی اضافه کرد: جبهه متحد حزب کمونیست چین بارها اعضای دانشگاه ها، تجار و گروه های جامعه مدنی را تهدید و ارعاب نموده است، از جمله اعضای اقلیت های قومی و مذهبی را که علیه نقض حقوق بشر در سین کیانگ، تبت و سایر مناطق چین صحبت نموده اند.

پامپئو گفت: محدودیت های ویزا علیه کسانی اعمال خواهد شد که در استفاده یا تهدید به استفاده از خشونت فیزیکی، سرقت و افشای اطلاعات خصوصی، جاسوسی خرابکاری یا دخالت خرابکارانه در امور سیاسی داخلی، آزادی دانشگاه ها یا فعالیت های تجاری دست دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1312

به "اعمال محدودیت&zwnjهای جدید صدور ویزا برای مقام&zwnjهای چینی از سوی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت&zwnjهای جدید صدور ویزا برای مقام&zwnjهای چینی از سوی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید