با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت سرپرست دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

به گزارش سبزا، با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت، محمدحسن اسدی به عنوان سرپرست دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت سرپرست دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی منصوب شد

در حکمی که از سوی محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت برای محمدحسن اسدی صادر شده، آمده است:بنا به پیشنهاد معاون محترم سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس و نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دفتر تسهیلات و تامین منابع منصوب می شوید.

سیاست گذاری و برنامه ریزی برای شناسایی جذب منابع اقتصادی، آنالیز بازار پول و سرمایه و روش های نوین تامین اقتصادی، ظرفیت های سرمایه گذاری خارجی، فاینانس و صندوق توسعه ملی، آنالیز قوانین و مقررات نظام بانکی کشور، ارائه راهکارهای لازم برای بهره گیری مناسب از تسهیلات بانکی به منظور فرآیندسازی جهت بهبود کسب و کار در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نظارت بر حسن اجرای ایجاد تاسیسات زیربنایی گردشگری و ... از جمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان صاحبنظران و کارشناسان در راستای اهداف و ماموریت های سازمان اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 395

به "با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت سرپرست دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حکمی از سوی معاون توسعه مدیریت سرپرست دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید