طراحی باغ ویلا ساده: آنالیز شرایط باغات با نگاه کارشناسانه

به گزارش سبزا، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنالیز شرایط باغات شهر تهران می بایست با نگاه کارشناسانه صورت گیرد.

طراحی باغ ویلا ساده: آنالیز شرایط باغات با نگاه کارشناسانه

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا نادعلی اضافه کرد: نباید سایه سیاسی کاری بر روی فعالیت های شورای شهر سنگینی کند و فعالیت های این شورا را با نگاه سیاسی ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: چیزی که به دقت می بینم این است که در شورای شهر ششم اعضا بدون دسته بندی و گروه بندی ها در کمیسیون ها با هم کوشش می نمایند تا حق مردم به برترین شکل ادا گردد.

نادعلی ادامه داد: در دوره ششم دائم در حال رایزنی و بحث هستیم تا قانون به نفع مردم اصلاح گردد.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان داشت: هم اکنون شما مباحث مطرح شده در شورا را ببینید. اگر نگاه، نگاه سیاسی بود تصمیمی به وسیله یک نفر گرفته می شد و همه نسبت به آن تمکین می کردند، اما ما می بینیم که هم اکنون چنین چیزی در شورا وجود ندارد و اتفاقا کار تخصصی و فنی در جریان است. ما امیدواریم این دغدغه که در حال صرف شدن است منتهی به اصلاح قانون و یاری به مردم گردد و آنان در موضوع باغات آزار نبینند.

علیرضا نادعلی با اشاره به بعضی جریان های خارج از شورا که در پی کار سیاسی در حوزه باغات هستند، گفت: موضوع باغات موضوع سیاسی نیست. این سنت شده که وقتی عده ای در داخل شورا کار می نمایند عده ای دیگر که بیرون نشسته اند با نگاه سیاسی به کار لطمه بزنند. ما باید کار خود را محکم انجام دهیم و ببینیم که مردم چگونه مشکلشان حل گردد بهتر است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1843

به "طراحی باغ ویلا ساده: آنالیز شرایط باغات با نگاه کارشناسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ ویلا ساده: آنالیز شرایط باغات با نگاه کارشناسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید