برهانی گزینه خوبی برای آموزشگاه است، از رای کمیته اخلاق تعجب کردم

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، یکی از اتفاقات مهم فوتبال ایران انتقال الهیار صیادمنش به تیم هال سیتی و حضور او در لیگ جزیره بود و این انتقال در حالی رخ داد که این مهاجم ایرانی تنها 20 سال سن دارد.

برهانی گزینه خوبی برای آموزشگاه است، از رای کمیته اخلاق تعجب کردم

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران در این خصوص گفت: صیادمنش با اینکه تنها 20 سال دارد اما 3 سال است که حضور در فوتبال اروپا را تجربه می نماید و در جهت خیلی خوبی قرار گرفته است. او می تواند یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران گردد منوط به اینکه از جهت پیشرفت و آموزش خارج نگردد و تمرکزش را تنها روی فوتبال بگذارد. صیاد مثل یک گنج در فوتبال ایران است و نشان داد اگر فردی ظرفیت های بالا در فوتبال داشته باشد چگونه دیده می گردد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: صیاد منش می تواند یک الگوی خوب و مناسب برای همه بازیکنان جوان باشد. جوانان و نوجوانانی که به اشتباه مدعی هستند بدون پارتی و پول خرج کردن نمی توان رشد کرد، ببینند امثال صیاد منش و قایدی چطور تنها بر اساس توانایی های فردی و پشتکار در فوتبال پیشرفت کردند.

نوری در ادامه خاطرنشان ساخت: به آرش برهانی که مدیریت آموزشگاه استقلال را بر عهده گرفته تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت می کنم. آرش از پیشکسوتان جوان و خوشنام استقلال است که تجربه کار کردن در سطوح پایه را هم دارد و می تواند با انرژی جوانی، انگیزه بالا و تجربه ای که دارد در این سمت منشا خیر باشد. آرش باید با مدیریت خوب در آموزشگاه بتواند استعداد هایی نظیر قایدی و صیادمنش را ابتدا کشف و سپس آنها را پرورش دهد تا کارخانه بازیکن سازی استقلال خروجی های خوبی برای تیم بزرگسالان داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال سپس به رای کمیته اخلاق در مورد محرومیت کنعانی زاده اشاره نمود و گفت: از این رای واقعاً تعجب می کنم. واقعیت این است که رای کمیته اخلاق بد آموزی دارد و از این به بعد آنها نمی توانند در قبال بی اخلاقی ها در فوتبال واکنش نشان دهند. این رای یک جوری زبان آنها را در آینده مقابل بی اخلاقی ها کوتاه می نماید. این رای می تواند ترویج بی اخلاقی کند و باعث گردد اهالی فوتبال بی پروا تر از قبل از اصول اخلاقی عدول نمایند. به شخصه از کمیته محترم اخلاق انتظار چنین مماشاتی با این پرونده نداشتم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1995

به "برهانی گزینه خوبی برای آموزشگاه است، از رای کمیته اخلاق تعجب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برهانی گزینه خوبی برای آموزشگاه است، از رای کمیته اخلاق تعجب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید