بلیچینگ واژن با لیزر؛ راهی برای سفیدکردن واژن

به گزارش سبزا، خبرنگاران: بلیچینگ واژن طی سال های اخیر رواج فراوانی پیدا نموده است. واژن یکی از حساس ترین بخش های بدن زنان است. این ناحیه، به طور کاملا طبیعی و در مقایسه با سایر اعضای بدن، تیره تر می گردد. پس طبیعی است که بسیاری از زنان خواستار واژنی سفید و روشن یا بلیچینگ واژن هستند. رنگ ناحیه واژن در خانم ها با هم تفاوت دارد. میزان تیرگی این ناحیه در بعضی خانم ها بیشتر است. تغییر رنگ پوست واژن کاملا طبیعی و قابل درمان می باشد. شما می توانید با روش های مختلف بلیچینگ واژن، رنگ پوست واژن خود را روشن کنید.

بلیچینگ واژن با لیزر؛ راهی برای سفیدکردن واژن

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

بعضی از خانم ها فکر می کنند که شست و شوی مرتب واژن، به رفع تیرگی آن یاری می کند. اما واقعیت چیزی بر خلاف این باور است. صابون ها محتوی مواد شیمیایی هستند که نه تنها پوست حساس واژن را اذیت می کنند، بلکه باعث تیرگی بیشتر واژن نیز می شوند.

پوست واژن حساس بوده و در معرض بثورات پوستی، آلرژی و لکه های تیره است. تیره گی پوست در ناحیه واژن چیزی است که بیشتر خانم ها دوست دارند آن را رفع کنند، اما کرم های بلیچینگ واژن که در بازار موجود هستند، پوست این ناحیه را تیره تر نموده و مستعد واکنش های آلرژیک می کنند. تیره گی پوست واژن اغلب با عادات بد غذایی، سیگار کشیدن، کرم های رفع مو های زائد، لباس های تنگ و چسبان، عفونت های پوست، وراثت، سالخوردگی و چاقی مرتبط است. در این مطلب با ما همراه باشید تا راه چاره های ساده بلیچینگ واژن را به شما توصیه کنیم.

بلیچینگ واژن با روغن نارگیل و عسل

در کاسه ای، یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب نموده و آن را به مدت 20 ثانیه در مایکروویو حرارت دهید. ترکیب حاصل را به واژن بزنید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند. سپس آن را با گلاب بشویید.

بلیچینگ واژن با کره شیر

پنبه ای را به شیر پُرچرب آغشته نموده و به مدت 15 دقیقه به آرامی روی نواحی واژن ماساژ دهید. کره شیر مانند یک عامل لایه بردار عمل نموده و تیرگی پوست را رفع می کند.

بلیچینگ واژن با خیار و آلوئه ورا

خیار را خُرد نموده و با ترکیب آن با آلوئه ورا، خمیر سفتی درست کنید و آن را به مدت 15 دقیقه روی پوست نواحی واژن قرار دهید. سپس با آب سرد بشویید.

بلیچینگ واژن با ماست

پوست ناحیه واژن خود را به مدت 5 تا 7 دقیقه با ماست ماساژ دهید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

بلیچینگ واژن با چوب صندل، آب گوجه فرنگی، آبلیمو و آب خیار

با پودر چوب صندل، آب گوجه فرنگی، آبلیمو و آب خیار خمیر درست کنید و آن را روی پوست ناحیه واژن بگذارید و اجازه دهید مدتی بماند. سپس با آب سرد بشویید و خشک کنید.

بلیچینگ واژن با سیب زمینی

برای روشن کردن پوست واژن خود، حلقه ای از سیب زمینی را با حرکات دورانی به اطراف واژن خود بمالید. سیب زمینی به طور طبیعی خاصیت روشن کنندگی دارد و می تواند تیرگی پوست را رفع کند.

بلیچینگ واژن با روغن زیتون

نواحی پوست واژن خود را با روغن زیتون ماساژ بدهید و اجازه دهید طی شب بماند. این راه چاره نه تنها به روشن کردن پوست واژن یاری می کند بلکه چین و چروک های پوست را نیز کاهش می دهد.

بلیچینگ واژن با آبلیمو

آبلیمو و مقداری آب و یک قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب نموده و آن را به آرامی روی پوست واژن ماساژ دهید. اجازه دهید 3 تا 5 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید.

بلیچینگ واژن با سفیده تخم مرغ

سفیده یک تخم مرغ را بزنید تا سبُک گردد. سپس آن را روی پوست اطراف واژن بزنید و اجازه دهید بماند. هر وقت خشک شد با آب سرد بشویید.

بلیچینگ واژن با آلوئه ورا

در کاسه ای یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با کمی زردچوبه ترکیب کنید و خمیر حاصل را به پوست واژن تان بزنید. اجازه دهید 20 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید و تمیز کنید. این کار را روزی سه بار انجام دهید.

بلیچینگ واژن با لیزر چگونه است؟

وقتی دوست دارید زیبا به نظر برسید، درک و دریافت شما از زیبایی فقط محدود به صورت تان نمی گردد. تیرگی واژینال می تواند نتیجه ژنتیک، تغییرات هورمونی، زایمان و عوامل معمول دیگری باشد. وقتی پوست ناحیه واژن، تیره تر از سایر قسمت های بدن تان است، جلوه خوشایندی ندارد. اگر از راه چاره های طبیعی بلیچینگ واژن نتیجه مطلوبی نگرفته اید می توانید سراغ بلیچینگ واژن با لیزر بروید.

چرا بلیچینگ واژن با لیزر؟

بلیچینگ واژن با لیزر اغلب در مقایسه با سایر راه چاره های موضعی بلیچینگ مانند استفاده از کرم و لوسیون امتیازاتی دارد. بلیچینگ واژن با کرم و لوسیون، نقاط ضعفی دارد که در بلیچینگ واژن با لیزر این معایب رفع شده اند. اولین مسئله این است که استفاده از مواد شیمیایی در چنین نواحی حساسی از پوست کار درستی نیست. مواد شیمیایی تندی که در این کرم ها استفاده می شوند تا تیرگی پوست را رفع کنند می توانند بیشتر مضر باشند تا مفید. هر واکنشی در این پوست حساس می تواند منجر به تجربیات دردناک و عوارض پیچیده ای گردد. به همین دلیل خیلی از خانم ها مایل به استفاده از کرم و لوسیون برای بلیچینگ واژن نیستند.

مسئله دیگری که در خصوص بلیچینگ واژن با راه چاره های موضعی وجود دارد این است که نتیجه این راه چاره ها فقط تا چند روز باقی می مانند و بعد از نهایتا یکی دو ماه، پوست ناحیه واژن به رنگ و شرایط سابق خود برخواهد گشت و حتی شاید تیره تر هم بگردد. از طرفی دیگر، بلیچینگ واژن با لیزر، نتایج ماندگارتری دارد، زیرا در صورتی که مراقبت های لازم را انجام دهید، سفیدی پوست واژن تقریبا برای همواره حفظ خواهد شد.

بلیچینگ واژن با لیزر به چند جلسه درمان احتیاج دارد؟

بین 1 تا 3 جلسه متفاوت است و بستگی به شدت تیرگی پوست ناحیه تناسلی و نظر پزشک متخصص دارد. معمولا اثرات روشن سازی پوست ناحیه تناسلی دو هفته بعد لیزر قابل مشاهده است. بهتر است فواصل لیزر بین 30 تا 45 روز باشد.

مراحل بلیچینگ واژن با لیزر

پزشک جراح شما ممکن است توصیه کند چند روز قبل از آغاز درمان، استفاده از تیغ و کرم و لوسیون را متوقف کنید. در روز مورد نظر احتیاجی نیست لباس زیر به تن داشته باشید. بلیچینگ واژن با لیزر احتیاج به هیچ نوع بیهوشی ندارد و در بیشتر موارد، تمام مراحل بلیچینگ واژن در عرض یک ساعت انجام می شوند. پزشک شما ممکن است چند کرم موضعی برای تان تجویز کند که بعد از درمان با لیزر از آن ها بهره ببرید. بعد از بلیچینگ واژن با لیزر باید تا چند روز ناحیه واژن را خشک نگه دارید. برای بعضی از افراد ممکن است به چند جلسه درمان احتیاج باشد تا بهترین نتیجه گرفته گردد.

چه کسانی کاندید بلیچینگ واژن با لیزر هستند؟

  • خانم هایی که به طور مادرزادی دچار تیره گی پوست در نواحی تناسلی خود هستند.
  • خانم هایی که به دلیل نداشتن واژنی زیبا، اعتماد بنفس پایینی دارند یا مایل به برقراری رابطه جنسی نیستند.
  • خانم هایی که از زیبایی واژن خود راضی نیستند و خواستار فرم و ظاهری بهتری هستند.
  • خانم هایی که به دلیل تغییرات هورمونی به صورت ناگهانی دچار تیرگی واژن شده اند.
  • خانم هایی که بعد از رفع مو های زائد در ناحیه تناسلی خود متوجه شده اند که پوست واژن شان تیره شده است.
  • خانم هایی که بعد از زایمان، اندام تناسلی شان به علت بخیه و کشیدگی پوست، شکل خود را از دست داده است.
  • خانم هایی که به علت بالا رفتن سن، رنگ پوست ناحیه تناسلی شان تیره شده است.
  • خانم هایی که دچار عفونت باکتریایی واژینال هستند و هیچگونه محدودیتی برای انجام بلیچینگ واژن با لیزر ندارند.

چه کسانی نمی توانند از لیزر برای بلیچینگ واژن استفاده کنند؟

  • کسانی که بیماری سیستمیک دارند.
  • کسانی که بیماری موضعی حاد دارند.
  • کسانی که بیماری پوستی لیکن پلان دارند.
  • کسانی که زگیل تناسلی دارند.
  • کسانی که تبخال تناسلی دارند.
  • کسانی که راکوتان استفاده می کنند.

قبل از بلیچینگ واژن با لیزر چه اقداماتی باید انجام دهید؟

  • بهتر است بلیچینگ واژن با لیزر یک هفته بعد از خاتمه پریود باشد.
  • در صورتی که عفونت فعال واژینال دارید، قبل از لیزر این عفونت را کاملا رفع کنید.
  • چند روز قبل از لیزر از شیو کردن و برنزه کردن پوست ناحیه تناسلی خودداری کنید.
  • شب قبل از لیزر حمام کنید.
  • شب قبل از لیزر نزدیکی نداشته باشید.
  • یک ساعت قبل از انجام لیزر بلیچینگ واژن، از کرم های موضعی برای بی حسی بهره ببرید
  • بعد از لیزر، دامن یا شلوار گشاد بپوشید.

آیا می توان بلیچینگ واژن با لیزر را همزمان با لیزر مو های زائد انجام داد؟

خیر، به طور همزمان نباید انجام گردد و بهتر است اگر قصد دارید هر دو را انجام دهید اول لیزر روشن کننده پوست ناحیه تناسلی را انجام دهید و دو هفته بعد لیزر مو های زائد خود را انجام دهید.

منابع: timesofindia ،turkerozyigit

منبع: برترین ها
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1024

به "بلیچینگ واژن با لیزر؛ راهی برای سفیدکردن واژن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیچینگ واژن با لیزر؛ راهی برای سفیدکردن واژن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید