تاریخ عرضه Ratchet and Clank: Rift Apart اعلام شد

به گزارش سبزا، سونی رسما تاریخ عرضه یکی دیگر از بازی های انحصاری پلی استیشن 5 را اعلام نموده است. طبق خبری که سونی دیروز منتشر کرد، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در روز 11 ژوئن (21 خرداد 1400) روی کنسول نسل جدید پلی استیشن منتشر خواهد شد. در کنار خبر اعلام تاریخ انتشار بازی، استودیوی سازنده بازی کمی هم درباره قصه بازی و قابلیت های مختلف آن صحبت نموده است.

تاریخ عرضه Ratchet and Clank: Rift Apart اعلام شد

جدیدترین قسمت مجموعه بازی های رچت و کلنک، از پایه برای پلی استیشن 5 ساخته شده و از قابلیت های سخت افزاری تازه این کنسول برای ارائه تجربه ای تازه استفاده می نماید. مثل اسپایدرمن: مایلز مورالس، ساخته قبلی استودیوی اینسامنیاک گیمز برای کنسول پلی استیشن 5، بازی Ratchet and Clank: Rift Apart هم دو حالت گرافیکی مختلف دارد.

  • رچت و کلنک روی PS5 می تواند با کیفیت 4K یا سرعت 60 فریم اجرا گردد

بازی نماینده ها می توانند از بین گرافیک و وضوح تصویر بالاتر، که بازی را با کیفیت 4K و قابلیت هایی مثل ری تریسینگ اجرا می نماید و نرخ فریم بالاتر، یکی را انتخاب نمایند. با انتخاب حالت پرفورمنس، بازی با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می گردد. قابلیت های دیگر پلی استیشن 5 مثل اس اس دی پرسرعت هم ضمن اینکه روی طراحی بازی تأثیر گذاشته و امکان جهش بی وقفه بین دنیاهای مختلف را ممکن نموده؛ همچنین به طور کلی صفحه های لودینگ را در بازی از بین برده اند.

اینسامنیاک گیمز همچنین گفته است که قابلیت های مختلف دسته پلی استیشن 5 یعنی دوال سنس، مثل ماشه هایی که در موقعیت های مختلف رفتاری متفاوت دارند و لرزش های دقیق دسته، کاملا در Ratchet & Clank: Rift Apart به کار گرفته شده اند.

درباره قصه بازی، سازندگان این رچت و کلنک جدید پیش از هر چیز تأکید نموده اند که با یک تجربه عظیم طرف هستیم و Ratchet & Clank: Rift Apart یک بازی عظیم و کامل است. مطمئنا دلیل تأکید روی این موضوع، وسعت بازی قبلی آن ها یعنی مایلز مورالس است که به عنوان یک بازی فرعی و کوچکتر ساخته و با قیمتی پایین تر عرضه شده بود.

ضد قهرمان Ratchet & Clank: Rift Apart سلاحی برای دسترسی به بعدهای مختلف ساخته است و در پی استفاده از آن، رچت و کلنک از یکدیگر جدا می شوند. گفته شده که رچت و کلنک در همین حین که دنبال راهی برای بازگشت به بعد خود و رسیدن به یکدیگر هستند، یک لومباکس دیگر را دیدار می نمایند. لومباکس ها، نژاد رچت هستند و تا به حال در تمام قسمت های مجموعه، تنها یکی دو لومباکس دیگر به غیر از رچت را دیدار نموده ایم.

  • 8 دقیقه گیم پلی Ratchet & Clank: Rift Apart

استودیوی اینسامنیاک گیمز گفته است که از نظر داستانی، بازی نماینده ها می توانند Rift Apart را بدون احتیاج به تجربه قسمت های قبلی بازی نمایند، اما اضافه نموده است که این بازی در هر حال دنباله ای برای قسمت های قبلی مجموعه است و مشخصا هواداران سری، ارجاعات مختلفی در آن به قصه های گذشته پیدا خواهند کرد.

عکس روی جلد Ratchet & Clank: Rift Apart هم منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه ببینید.

آن طور که سازندگان بازی می گویند، این عکس روی جلد به خوبی موضوع اصلی داستان را که دوگانگی است، به تصویر می کشد؛ طوری که رچت و کلنک، به عنوان دو شخصیت کاملا مخالف یکدیگر، کنار هم آمده اند و یک نیروی واحد قدرتمند را تشکیل داده اند. آنچه ما در تصویر می بینیم، تمرکز بسیار روی شخصیت جدید و معرفی نشده بازی است که این ذهنیت را در ما به وجود می آورد که احتمالا این شخصیت هم قابل بازی است.

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در دو نسخه استاندارد و دیلاکس منتشر می گردد. نسخه معمولی شامل خود بازی است و نسخه دیلاکس که قیمتی 80 دلاری دارد، تعدادی آیتم مثل یکی دو لباس جدید و موسیقی بازی و کتابچه طراحی ها را هم در خود جای داده است. با پیش خرید بازی به صورت دیجیتال، یک لباس و یک سلاح بیشتر هم دریافت می کنید.

می توانید در ادامه تریلر جدید Ratchet & Clank: Rift Apart را ببینید. بازی در روز 11 ژوئن (21 خرداد 1400) به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1430

به "تاریخ عرضه Ratchet and Clank: Rift Apart اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Ratchet and Clank: Rift Apart اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید