تازه ترین تحقیق نشان داد: مرگ احتمالی 66 هزار نفر در بریتانیا بر اثر کرونا

به گزارش سبزا، نتایج یک تحقیق و پژوهش نشان می دهد که بریتانیا در نخستین موج از شیوع ویروس کرونا احتمالا با تلفات 66 هزار نفری روبرو خواهد شد.

تازه ترین تحقیق نشان داد: مرگ احتمالی 66 هزار نفر در بریتانیا بر اثر کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، الگوهای موسسه IHME در دانشکده داروسازی دانشگاه واشنگتن نشان می دهد که بریتانیا احتمالا در موج نخست شیوع ویروس کرونا با مرگ 66 هزار نفر روبرو خواهد شد که این بالاترین آمارها در اروپا به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، الگوهای تهیه شده در این پژوهش نشان می دهد که حدود 151680 نفر احتمالا به خاطر شیوع ویروس کرونا در اروپا جان خود را از دست خواهند داد.

گرچه این ویروس در ابتدا در چین ظهور یافت و مرکز اصلی آن شرق آسیا بود ولی سازمان بهداشت جهانی اکنون بر این باور است که غرب اروپا به مرکز اصلی شیوع این ویروس تبدیل شده و اسپانیا، ایتالیا و فرانسه با تلفات بسیار زیادی روبرو شده اند.

بیش از 5 هزار نفر در بریتانیا تا به امروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

این الگوها همچنین نشان می دهد که بریتانیا تا جولای احتمالا با مرگ 66 هزار نفر روبرو خواهد شد و پس از آن ایتالیا با اختلاف زیادی با مرگ 20 هزار نفر روبرو می گردد. اسپانیا با 19 هزار و فرانسه نیز با 15 هزار نفر تلفات در رتبه های بعدی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 863

به "تازه ترین تحقیق نشان داد: مرگ احتمالی 66 هزار نفر در بریتانیا بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین تحقیق نشان داد: مرگ احتمالی 66 هزار نفر در بریتانیا بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید