مجذوب کننده ترین خانم بازیگر ژولیده سینمای ایران ! ، جوانه دلشاد کیست؟!

به گزارش سبزا، خبرنگاران: جوانه دلشاد که به تازگی در سریال نمایش خانگی اسپینچر نقش آفرینی نموده است عکسی نو از خود دراینستاگرام منتشر کرد.

مجذوب کننده ترین خانم بازیگر ژولیده سینمای ایران ! ، جوانه دلشاد کیست؟!

جوانه دلشاد بازیگر نام آشنای سینمای ایران است. جوانه دلشاد جرو بازیگرانی است که در سریال های مهران مدیری نقش آفرینی نموده است. جوانه دلشاد در تئاتر هم فعالیت بسیار خوبی دارد. جوانه دلشاد در سریال نمایش خانگی اسپینجر هم نقش آفرینی نموده است. جوانه دلشاد تولد مادرش را با انتشار عکسی از او تبریک گفت.

به گزارش خبرنگاران، جوانه دلشاد بازیگر جوان سینما وتلویزیون ایران عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.جوانه دلشاد به تازگی در سریال نمایش خانگی اسپینجر به کارگردانی محمد کریم زاده نقش آفرینی نموده است.

جوانه دلشاد کیست؟

جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 دریک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده اسـت. او یک خواهر متاهل بـه نام جیران دلشاد دارد و تنها برادرش فوت نموده اسـت. جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد.

او در در سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی سعید پروینی در نقش دختری بـه نام عاطقه کـه دوست صمیمی شیوا اسـت نقش آفرینی کرد.

جوانه دلشاد از مجموع 8 اثری کـه در کارنامه دارد، در 6 اثر در تلویزیون با نام های سریال حوالی پاییز، سریال بازگشت، سریال همسایه ها، سریال در حاشیه، سریال ویلای مـن و سریال شوخی کردم نام های ودر 2 اثر در سینما با نام های فیلم سرکوفت و فیلم آخرینبار کی سحر را دیدی؟ بازی نموده اسـت.

منبع: رکنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1732

به "مجذوب کننده ترین خانم بازیگر ژولیده سینمای ایران ! ، جوانه دلشاد کیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین خانم بازیگر ژولیده سینمای ایران ! ، جوانه دلشاد کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید