جزییات مسمومیت 175 دانش آموز در مدارس اردبیل

به گزارش سبزا، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از مسمومیت دانش آموزان دختر در تعدادی از مدارس اردبیل اطلاع داد.

جزییات مسمومیت 175 دانش آموز در مدارس اردبیل

به گزارش ایسنا؛ علی محبوبی پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل 19 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز دانش آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی روبرو شدند که بلافاصله به وسیله عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبوبی پور گفت: صبح امروز در تعدادی از مدارس دخترانه اردبیل، دانش آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی روبرو شدند که بلافاصله پس از این اتفاق، همه دانش آموزانی که احساس مسمومیت داشتند، به وسیله عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به این که عمده این مسمومیت ها در 2 مدرسه، خلبان ذاکر و معراج اتفاق افتاده، اضافه نمود: در تعدادی از مدارس نیز به صورت جزئی این اتفاق اتفاق افتاده که تا به این لحظه، 175 دانش آموز در این حادثه دچار مسمومیت شده اند که حال تمامی این دانش آموزان در حال بازگشت به شرایط عادی بوده و خوشبختانه اتفاق حادی رخ نداده است.

محبوبی پور با بیان این که علایم بیشتر مراجعه نمایندگان استرس و اضطراب ناشی از ترس است، اظهار کرد: مردم و خانواده های عزیز اخبار مربوط را به وسیله مراجع رسمی دریافت نمایند و نگرانی در مورد سلامت دانش آموزان نداشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2171

به "جزییات مسمومیت 175 دانش آموز در مدارس اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات مسمومیت 175 دانش آموز در مدارس اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید