حمایت کانون کارگردانان سینمای ایران از شورای عالی تهیه کنندگان

به گزارش سبزا، کانون کارگردانان سینمای ایران طی نامه ای به شورای عالی تهیه کنندگان خاطرنشان کرد که خود را در کنار این نهاد صنفی جهت ایجاد شفاف سازی در سینمای ایران می داند.

حمایت کانون کارگردانان سینمای ایران از شورای عالی تهیه کنندگان

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری خبرنگاران، کانون کارگردانان سینمای ایران طی نامه ای به شورای عالی تهیه کنندگان بیان کرد که خود را در کنار این نهاد صنفی جهت ایجاد شفاف سازی در سینمای ایران می داند.

متن نامه کانون کارگردانان به توضیح زیر است:

اعضای محترم شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران

با سلام

کانون کارگردانان سینمای ایران خرسندی خود را از هشدار و واکنش صنفی شورای عالی تهیه کنندگان نسبت به مراقبت از اعتماد عمومی به سینمای ایران اعلام می دارد. بی تردید این هشدار برگرفته از نگرانی های سالیان اخیر صنوف سینمایی از ورود بی قاعده تهیه کنندگان و پول های مشکوک به عرصه تهیه کنندگی سینماست.

کانون کارگردانان همان طور که 2 سال پیش (20 مرداد 1397) در بیانیه ای صریح و پیش گویانه آغازگر راستا شفاف سازی بود، همچنان بر مفاد آن بیانیه اصرار دارد. همچنین از این حرکت همکاران محترم در شورای عالی تهیه کنندگان استقبال نموده و خود را کنار شما جهت ایجاد فضای سالم و شفاف در سینمای ایران می داند و از این حرکت همسوی صنوف تهیه کنندگی استقبال می نماید.

با احترام

کانون کارگردانان سینمای ایران

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 898

به "حمایت کانون کارگردانان سینمای ایران از شورای عالی تهیه کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کانون کارگردانان سینمای ایران از شورای عالی تهیه کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید