خبرنگاران 39 باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد

به گزارش سبزا، یاسوج- خبرنگاران- مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: 39 باب مدرسه با هزینه 90 میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا به امروز از سوی خیران مدرسه ساز در این استان ساخته شده است.

خبرنگاران 39 باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد

سهراب بنام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 18 باب مدرسه نیز از سوی خیران و با مشارکت دولت در آینده ای نزدیک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: پویش ملی من مادرم و بچه های ایران فرزندان من با همکاری مجمع خیران مدرسه ساز کشور به زودی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها اجرا می گردد.

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: اجرای هر چه مطلوب تر این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همکاری همه جانبه مردم و رسانه های ارتباط جمعی استان است.

بنام بیان کرد: این همکاری مردم و رسانه های ارتباط جمعی کهگیلویه و بویراحمد برای یاری به توسعه نظام آموزشی و افزایش میزان مشارکت نیکوکاران خواهد بود.

وی ابراز داشت: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به پایگاه اینترنتی آجر به آجر یا شماره گیری کد دستوری #6699*6655* با گوشی تلفن همراه خود می توانند در طرح ملی ساخت مدرسه و یاری به مجمع خیران مدرسه ساز کشور و استان مشارکت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1381

به "خبرنگاران 39 باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 39 باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید