خرید یحیی در لیست خروج پرسپولیس

به گزارش سبزا، پرسپولیس برای تقویت خودش در این فصل اقدام به جذب دو بازیکن تاجیکستانی کرد. منوچهر صفروف و وحدت هنانوف دو بازیکن جوان تاجیکی بودند که به پرسپولیس آمدند و با این تیم قرارداد امضا کردند. بعد از چند ماه تمرین این دو بازیکن بالاخره پیروز شدند در نیم فصل دوم مجوز بازی برای پرسپولیس را دریافت نمایند. از همان ابتدای حضور این دو بازیکن انتقاداتی نسبت به خرید آن ها به وسیله یحیی گل محمدی، به سرمربی پرسپولیس وارد شد و برخی ها از همان اول معتقد بودند این بازیکنان به درد پرسپولیس نمی خورند.

خرید یحیی در لیست خروج پرسپولیس

با این حال تاجیکی های پرسپولیس آغاز بدی در این تیم نداشتند. به خصوص هنانوف که در بازی های ابتدایی که برای پرسپولیس به میدان رفت، پیروز شد عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و همه را نسبت به آینده امیدوار کرد. بعد از گذشت چند وقت و به خصوص در هفته های اخیر، وحدت هم دچار افت شد و از ترکیب اصلی پرسپولیس خارج شد. صفروف هم که به مراتب کمتر از هموطن خود فرصت بازی برای پرسپولیس را پیدا کرد، در چند بازی گذشته حتی در لیست این تیم هم حضور نداشت تا معین گردد گل محمدی اعتقاد زیادی به این بازیکن ندارد. برای ملاقات حساس مقابل سپاهان هم صفروف جایی در لیست پرسپولیس نداشت و در این ملاقات هم فرصت بازی پیدا نکرد.

شنیده ها حاکی از آن است که به احتمال فراوان صفروف در انتها فصل در لیست مازاد پرسپولیس قرار خواهد گرفت و گل محمدی این بازیکن را برای سال بعد نمی خواهد. آنطور که شنیدیم تیم استقلال تاجیکستان که تیم سابق صفروف محسوب می گردد، در پی بازگرداندن این بازیکن است و مذاکراتی را در همین رابطه با صفروف انجام داده است. با این حال و با توجه به اینکه این بازیکن برای سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد، بدون رضایت باشگاه پرسپولیس نمی تواند از این تیم جدا گردد، هرچند پرسپولیسی ها هم مسئله ای با جدایی منوچهر صفروف نخواهند داشت.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2022

به "خرید یحیی در لیست خروج پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید یحیی در لیست خروج پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید