خیال آسوده تر مسافرین برای گم نشدن چمدانهایشان در سال 2015

به گزارش سبزا، ژنو - تمرکز صنعت هوایی در ارتقاء مدیریت چمدان ها نشان دهنده نتایج قوی در پایین آمدن رتبه گم شدن چمدان ها در سال 2015 و رسیدن آن به پایین تر سطح خود تا به امروز می باشد.

خیال آسوده تر مسافرین برای گم نشدن چمدانهایشان در سال 2015

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

بر اساس SITA Baggage Report در سال 2016 ، میزان چمدان های گم شده به تعداد 6.5 چمدان در هر 1000 مسافر برای سال 2015 به کمتر از 10.5 % در سال قبل از آن ، کمتر از نصف این رتبه در سال 2003 و پایین ترین حد خود از ابتدا ثبت شده است.

این سیر سعودی با توجه به رشد 85 درصدی تعداد مسافران از سال 2003 بوده است . افزایش حجم مسافرین باعث تحت فشار قرار دریافت زیر ساخت ها ، منابع و سیستم مدیریت چمدان ها شده است.در سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون مسافر به سفر رفته اند و هیچ نشانه ای از کاسته شدن این فرایند رشد وجود ندارد،صنعت هوایی در حال ساخت تغیرات گام به گام برای چگونگی پروسه رسیدگی به چمدان ها است.

سازمان جهانی حمل و نقل هوایی (IATA) در حال رهبری این راه با تصمیم خود برای ایرلاین ها مبنی بر ردگیری هر چمدان در کل طول مدت سفر است.قطعنامه شماره 753 یاتا که باید تا جون 2018 به اجرای تمامی ایرلاین ها در بیاید ، به معنی آن است که تمامی چمدان ها در هر نقطه سفر ردگیری می شوند.

فرانچسکو ویولانته مدیر عامل سیتا در این خصوص گفته است : در 3 سال آینده ردگیری چمدان ها با اجرایی شدن توسط ایرلاین ها طبق قطعنامه 753 یاتا ، در کانون توجه قرار خواهد گرفت.این قابلیت مشاهده، ارائه دهنده کنترل بیشتر و عامل محرک برای ارتقاء بیشتر در زمینه فرایند رسیدگی به چمدان ها می باشد.

این همچنین بدین معنی است که مسافرین قادر به ردیابی چمدان خود به مانند یک بسته پستی می باشند،که به کاهش اظطراب مسافران و قادر ساختن آنها به اقدام سریع در شرایط مختل شدن پرواز و دیر رسیدن چمدان ها می انجامد.

قسمت دیگری که در گزارش سیتا به آن اشاره شده است ، رشد خدمات سلف سرویس چمدان هاست.تقریباً 40 % از ایرلاین ها و فرودگاه ها خدمات چاپ سلف سرویس تگ های بار در باجه ها ارائه می دهند و انتظار می رود این تعداد تا سال 2018 به سه چهارم برسد و همینطور انتظار می رود سه چهارم مسافرین در سال 2016 از خدمات جدید Check-In مانند Bag Drop به جای خدمات سنتی و مراجعه به کارکنان مخصوص استفاده نمایند.

چگونگی برچسب شدن چمدان ها نیز در حال تغییر است.در سه سال اخیر پیشرفت فرایند الکترونیکی شدن برچسب های بار به آنها استقلال بیشتر بخشیده و می تواند به کاهش مدت زمان انتظار منجر گردد.ایرلاین ها در حال آزمایش برچسب هایی هستند که با توجه به اطلاعات پرواز مسافربرای هر پرواز از طریق یک نرم افزار بر روی موبایل به روز رسانی می گردد .برچسب های چاپ شده خانگی که به مسافران مزیت های مشابهی را عرضه می می نماید گزینه کم هزینه تری هستند که امروزه توسط چندین ایرلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

ویولانته می افزاید : آمار چمدان ها در سال 2015 بسیار دلگرم نماینده است ، اگرچه گم شدن چمدان ها هنوز خسارت 2 میلیارد و 300 میلیونی در سال گذشته برای خطوط هوایی به همراه داشته است.زمانی که این یک کاهش 3.75 درصدی از سال 2014 می باشد تعیین است که باید این قضیه به عنوان یک نقطه تمرکز برای این صنعت باقی بماند.تجربه مسافرمهمترین امر است و ارتقاء

رسیدگی به چمدان ها آسودگی و آرامش بیشتر به همراه پرداخت هزینه های کمتر را به همراه دارد.

منبع:TravelDailyNews

منبع: الی گشت
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 682

به "خیال آسوده تر مسافرین برای گم نشدن چمدانهایشان در سال 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیال آسوده تر مسافرین برای گم نشدن چمدانهایشان در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید