دانشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شوند ، اعلام زمان برگزاری آزمون تولیمو

به گزارش سبزا، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

دانشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شوند ، اعلام زمان برگزاری آزمون تولیمو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر هر خبر این گزارش می توانید تنها روی عنوان آن موضوع کلیک کنید.

تمهیدات وزارت بهداشت برای بازگشایی دانشگاه ها اعلام شد

معاونت بهداشتی وزارت بهداشت راهنمای گام دوم مبارزه با کووید 19 (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط و کار در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی را منتشر کرد. این راهنما برای دانشگاه ها، دانشکده ها و آکادمی های علمی و تحقیقاتی اعلام شده است.

مهلت ثبت درخواست مرخصی بدون احتساب سنوات دانشجویان دانشگاه خوارزمی اعلام شد

دانشگاه خوارزمی مهلت ثبت درخواست مرخصی بدون احتساب سنوات دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه را اعلام نمود. فرایند ثبت درخواست مرخصی بدون احتساب سنوات در سامانه سجاد انجام می گردد. دانشجویان کارشناسی تا اواخر خرداد ماه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا اواخر مردادماه 99 فرصت دارند تا نسبت به درخواست مرخصی بدون احتساب سنوات خود اقدام نمایند.

رکورد دنیای دانشگاه آزاد به همت واحدالکترونیکی ثبت شد

محمدرضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد حدود یک میلیون دانشجو دارد که در اقصی نقاط کشور پراکنده اند و در رشته های مختلف تحصیل می نمایند که باید زیرساخت دروس نظری آن ها را راه می انداختیم تا کلاس ها برگزار می شد به لطف خدا و با یاری همکارانمان در آن شرایط سخت توانستیم در عرض یک هفته این کار را انجام دهیم و اکنون بیش از 700 هزار دانشجو در دروس نظری در سامانه واحد الکترونیکی مشغول تحصیل هستند.

10 دانشگاه ایرانی در جمع برترین دانشگاه های موثر در سلامت و رفاه قرار گرفتند

رتبه بندی موثرترین دانشگاه های دنیا بر اساس اهداف سازمان ملل از سوی موسسه رتبه بندی تایمز منتشر شد و این فهرست شامل 620 دانشگاه از 80 کشور دنیا است و 10 دانشگاه ایرانی در جمع برترین دانشگاه های موثر در سلامت و رفاه قرار گرفتند.

بیش از هفتاد درصد تفاهم نامه های بین المللی دانشگاه علامه طباطبایی به مرحله اجرا در آمده اند

جلال دهقانی فیروز ابادی، استاد روابط بین الملل و معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد: بیش از هفتاد درصد تفاهم نامه های بین المللی این دانشگاه به مرحله اجرا در آمده اند که به گفته وزارت علوم، یک رکورد در میان تفاهمنامه های علمی امضا شده توسط دانشگاه های کشور است.

مرکز پژوهش های مجلس ملاحظات بازگشایی دانشگاه ها را ارائه کرد

مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با توجه به شیوع ویروس کرونا پیشنهاداتی برای ملاحظات سال تحصیلی 1399-1400 آموزش عالی کشور ارائه کرد. این گزارش آمادگی بیشتر دانشگاه ها جهت حفظ سلامتی دانشگاهیان در سال تحصیلی 1400-1399 از یک سو و یاری به بهبود کیفیت آموزشی و برقراری عدالت آموزشی از سویی دیگر، ملزومات بازگشایی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را مورد توجه قرار گرفته است.

زمان برگزاری دوره های آزمون تولیمو اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ و نحوه برگزاری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A 2020) دوره های 143، 144، 145، 146، 147، 148 و 149 را اعلام نمود. داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) می توانند در دوره های 143 تا 149 آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) که به روش الکترونیکی منحصراً در شهر تهران برگزار می گردد، شرکت نمایند.

آزمون ورودی اختصاصی دکتری و ارشد سال 99 دانشگاه معارف اسلامی

ثبت نام در آزمون ورودی اختصاصی دکتری سال 99 دانشگاه معارف اسلامی تا 10 خرداد ماه 99 ادامه دارد و آزمون روز آدینه 28 شهریورماه در شهر قم برگزار خواهد شد همچنین آزمون ورودی اختصاصی کارشناسی ارشد سال 1399 این دانشگاه با تأیید سازمان سنجش آموزش کشور، روز آدینه 13 تیر 1399 برگزار می گردد.

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تهران بروزرسانی شد

نتایج اولیه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1399دانشگاه تهران، بروزرسانی شد. پذیرش نهایی منوط به احراز کلیه شرایط مندرج در فراخوان و پس از تأیید سازمان سنجش آموزش کشور؛ در شهریور ماه 1399 به وسیله وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام خواهد شد. اسامی نفرات ذخیره جایگزین و نتایج برخی از دانشکده ها متعاقباً اعلام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 980

به "دانشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شوند ، اعلام زمان برگزاری آزمون تولیمو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شوند ، اعلام زمان برگزاری آزمون تولیمو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید