درباره پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بدانید

به گزارش سبزا، تهران(پانا) - کتاب میز مگنولیاشامل دستورالعمل هایی برای صبحانه، ناهار و شام تا بشقاب های کوچک میان وعده و دسرهاست که در 358صفحه و با قیمت 80 هزار تومان توسط نشر صاد منتشر شده است.

درباره پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بدانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب میز مگنولیا؛ مجموعه ای از دستورهای آشپزی برای دورهمی ها نوشته جوانا گینس با ترجمه عاطفه حق وردی توسط نشر صاد منتشر شد.

این اثر پرفروش ترین کتاب سال 2018 در مقایسه با کتاب شدن میشل اوباما و یکی از آثار پرفروش سایت آمازون است. کتاب میز مگنولیا با گرما و علاقه جوانا گینس به خانواده، درست از قلب خانه اش تهیه و سرو می شود. بهترین راه برای قدردانی از درکنار هم بودن به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی عالی است.

کتاب میز مگنولیاشامل دستورالعمل هایی برای صبحانه، ناهار و شام تا بشقاب های کوچک میان وعده و دسرهاست. انتخاب میان غذاهای کلاسیک و مدرن و غذاهایی که در لحظاتی خاص خلق شده اند. غذاهایی که با عشق تهیه شده اند و عطر و طعم خاطرات را دارند. در این کتاب دستورالعمل هایی را پیدا خواهید کرد که تمام اعضای خانواده از آنها لذت خواهند برد.

شبکه ای با نام مگنولیا را جوانا گینس به همراه همسرش راه اندازی کردند که هدف آن ارائه غذاهای ابتکاری و بررسی چگونگی تاثیر جنبه های فرهنگی، منطقه ای و تاریخی ست بر آنچه که می خوریم و همچنین اینکه چگونه غذاها همه ما را گرد هم می آورد.

این اثر در 358 صفحه با قیمت 80هزارتومان منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1502

به "درباره پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید