دوران حضور لژیونر ایرانی در تیم اروپایی به انتها رسید

به گزارش سبزا، تهران (پانا) - تیم نیش با پذیرش دومین شکست خود در مرحله پلی آف لیگ صربستان، از دور رقابت ها حذف شد تا بردیا سعادت بازیکن جوان ایرانی و ستاره درخشان این رقابت ها به کار خود در تیم نیش خاتمه دهد.

دوران حضور لژیونر ایرانی در تیم اروپایی به انتها رسید

با ما سفر کنید و با تورهای اروپا بهار 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله پلی آف لیگ صربستان یکشنبه شب پیگیری شد و تیم نیش به مصاف پارتیزان بلگراد رفت.

تیم نیش در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 17 مغلوب حریف شد.

بردیا سعادت در این مسابقه همانند دیگر بازی های تیم نیش عملکرد بسیار خوبی داشت و پیروز به کسب 16 پوئن حمله شد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به دست آورد.

در ملاقات رفت نیز عملکرد بردیا بسیار فوق العاده بود و پیروز به کسب 38 امتیاز شده بود اما در آن مسابقه نیز تیم نیش سه بر یک مغلوب گردید و در نهایت با پذیرش این دو شکست، از دور مسابقات حذف شد.

بردیا سعادت سال جاری در لیگ صربستان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با ثبت میانگین 6.15 پوئن در هر ست، عنوان امتیازآورترین بازیکن این مسابقات را تا ملاقات امروز لیگ به دست آورده است.

این لژیونر والیبال ایران در فهرست بهترین سرویس زنندگان لیگ صربستان نیز تا کنون رتبه دوم را با کسب 41 امتیاز به خود اختصاص داده است.

بدین ترتیب دوران فعالیت بردیا در تیم نیش صربستان به خاتمه رسید و سعادت به زودی به کشورمان برمی شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1493

به "دوران حضور لژیونر ایرانی در تیم اروپایی به انتها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران حضور لژیونر ایرانی در تیم اروپایی به انتها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید