راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

به گزارش سبزا، خرید لوازم یدکی خودرو برای رانندگانِ جاده چیز تازه ای نیست. برای مثال، گاهی ممکن است به علت رانندگی در ترافیک با ترمزهای متعدد، رانندگی در سربالایی، تعداد بالای سرنشینان و پا گذاشتن روی کلاچ هنگام رانندگی، دیسک و صفحه کلاچ علائمی داشته باشند که نشان از خرابی آن هاست. در این مواقع، معمولا تعویض دیسک و صفحه چاره ساز خواهد بود.

راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام همگردی، بعضی معتقدند که می توان دیسک و صفحه را تعمیر کرد، اما حتی برترین دیسک و صفحه هم بعد از هزار کیلومتر، احتیاج به تعویض دارد چرا که این قطعه حتی در صورت تعمیر، کارایی خوبی نخواهد داشت و باز هم پس از مدت کوتاهی، خراب می گردد. توصیه بیشتر متخصصین هم این است که در هر هزار کیلومتر، کیت کلاچ کاملا تعویض گردد.

حال که صحبت از تعویض دوره ای این قطعات خودرو پیش می آید، ممکن است برای بسیاری از رانندگان سوال گردد که قیمت دیسک و صفحه چقدر است و از کجا می توان لوازم یدکی با کیفیت تهیه کرد؟ در حال حاضر تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو نیز انواع قطعات خودرو را عرضه می نمایند. از این رو در ادامه به نکاتی می پردازیم که می تواند راهنمای خوبی برای خرید اینترنتی لوازم یدکی باشد.

راهنمای خرید لوازم یدکی

خرید لوازم یدکی خودرو در میان انبوه فروشگاه هایی که به توزیع قطعات یدکی خودرو مشغول هستند، کاری سخت است. از سوی دیگر، با تنوع موجود در بازار، رانندگان معمولا نگران هستند که با مدل های تقلبی و غیراصل روبرو شوند. رواج فروش اینترنتی لوازم یدکی نیز کار را سختتر می نماید. اما در نظر داشتن چند نکته می تواند خرید آنلاین لوازم یدکی را به یک تجربه خوب تبدیل کند:

1. در ابتدا باید قطعات وسیله نقلیه مورد نظر را شناخت؛ برای این کار، مطالعه دفترچه راهنمای خودرو پیشنهاد می گردد. هنگام مطالعه باید به نکاتی همانند مدل خودرو، سال ساخت و سری ساخت توجه کرد چرا که بسیاری از معاملات بر اساس سری خودرو و مدل وسیله نقلیه انجام می گردد.

2. در صورت عدم اطلاع از شماره سری قطعات و لوازم یدکی خودرو، مشورت با یک مکانیک متخصص هم یاری نماینده است. حتی می توان هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو از کارشناسان فروش آن ها مشاوره گرفت.

3. مورد سومی که باید به خاطر داشت و معمولا مهجور واقع می گردد، شماره شناسایی خودرو یا شماره فراوری وسیله نقلیه است. این شماره به صورت اعداد و ارقام مختلف در یک ردیف معرفی می گردد که نشانگر سال فراوری، ماه، روز و شماره سفارش است. وسایل نقلیه فراوریشده در سراسر دنیا، هر کدام شماره شناسایی مخصوص به خود را دارند که معمولا از 17 کاراکتر تشکیل شده و کنار داشبورد یا روی شیشه جلویی نصب می گردد.

4. یادداشت کردن یا به خاطر سپردن شماره قطعه مورد نظر هنگام خرید نیز، کاری لازم است. چرا که در صورت خرید مجدد، به آن احتیاج می گردد. بعلاوه در زمان سفارش اینترنتی خرید خودرو، زمانی که امکان مشاهده فیزیکی وجود ندارد، این شماره یاری می نماید تا با معرفی آن به کارشناس فروش، محصول مشابه را در اختیار خریدار قرار دهد.

5. در آخر اینکه بهتر است به شکل و ابعاد قطعات مورد احتیاج توجه کرد چراکه هنگام خرید، راحت تر می توان تشخیص داد که آیا این قطعه درست همانی است که در وسیله نقلیه وجود دارد یا خیر.

6. در نهایت، مراجعه به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو ، باوجود این مسائل راه کم دردسرتری است؛ زیرا در این فروشگاه ها، می توان لیست متنوعی از لوازم یدکی خودرو را مشاهده و مقایسه نموده، از قیمت همه قطعات خودرو پیش از خرید آگاه شد.

در ادامه چند فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو معرفی می شوند که در زمینه توزیع قطعات یدکی فعالیت دارند و برای خرید اینترنتی لوازم یدکی قابل اعتماد هستند؛

فروشگاه اینترنتی یدکی لند

یکی از برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید اینترنتی دیسک و صفحه فروشگاه اینترنتی یدکی لند است که میزبان هزاران برند داخلی و خارجی لوازم یدکی است. یدکی لند با داشتن بیش از 15 هزار محصول با مشخصات و تصاویر با کیفیت بیشترین قطعات یدکی را در بین فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی دارد.

فروشگاه های داروخانه اتومبیل

مجموعه فروشگاه های داروخانه اتومبیل با دارا بودن کادری جوان و مجرب و با بیش از دو دهه سابقه در زمینه تهیه و توزیع قطعات یدکی بوده و دارای فروشگاه مجاز و برتر ایساکو کد 4184272 و عاملیت مجاز و برتر سایپا یدک کد 9504 است.

این مجموعه در راستای مشتری مداری از دو سال قبل نسبت به راه اندازی سایت فروش اینترنتی دکتر یدک به نشانی www.dryadak.com اقدام نموده است.

مزدا شاپ

مزدا شاپ، تمامی لوازم یدکی مزدا را چه قدیم و چه نو، با جنس و کیفیت اصلی در فروشگاه اینترنتی خود ارائه می دهد و همچنان ضامن برترین قیمت است. سایت این مجموعه کلیه لوازم یدکی مزدا را در کوتاه ترین زمان به دست مشتریان می رساند. مزدا شاپ امکان ارسال قطعات خودرو را به شهرستان ها نیز دارد.

فرانید

مشتریان مجموعه فرانید می توانند ضمن تهیه قطعات با قیمت پایین، به قطعات باکیفیت نیز دسترسی داشته باشند، چرا که هدف سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید، برقراری رابطه مستقیم میان فروشندگان قطعات خودرو در شهرستان ها و بزرگترین واردنمایندگان دست اول قطعات خودرو است که منجر به حذف واسطه ها و کاهش هزینه ها می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1840

به "راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید دیسک و صفحه کلاچ از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید