رستوران نهالستان شیرگاه یکی از بهترین رستوران های استان مازندران است

به گزارش سبزا، سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای واصله، رستوران نهالستان شیرگاه یکی از بهترین رستوران های استان مازندران است.

رستوران نهالستان شیرگاه یکی از بهترین رستوران های استان مازندران است

رستوران نهالستان شیرگاه بواسطه سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت، جز شلوغ ترین رستورانهای منطقه بشمار می رود. رستوران نهالستان در جنوب شیرگاه و سمت رودخانه واقع شده است. مشتریانی که به رستوران مراجعه می کنند، از چشم انداز زیبا و سرسبزی هم برخوردار می شوند. رستوران نهالستان سوادکوه ظرفیت مناسبی دارد و در روزهای آخر هفته تمام میزهای رستورران اشغال می شود. همچنین، برای اینکه مشتریان از چشم انداز زیبای کوهها به خوبی بهرمند شوند، دیوار جنوبی رستوران تماما شیشه ای است. رستوران محیط زیبا و دوست داشتنی دارد.

رستوران نهالستان از نظر غذا مفهوم رستورانهای بین راهی را جابجا کرده و باکیفیت ترین غذاهای ایرانی را در این رستوران پیدا می کنید. در منوی رستوران غذاهای گوشتی مشاهده می شود که شامل کباب ها و جوجه ها، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو، اکبرجوجه و غیره هستند. اما برخلاف بیشتر رستورانهای بین راهی، قیمت غذاهای رستوران نهالستان کمی بیشتر از سایر رستورانهای سوادکوه است. برای دسترسی به رستوران در صورتیکه از جاده فیروزکوه وارد شیرگاه می شوید، ابتدا به پلیس راه شیرگاه برسید و مسیر را دور زده و مجدد وارد جاده فیروزکوه به سمت جنوب شوید تا پس از طی کردن مسیری 2 کیلومتری، رستوران را در سمت راست جاده و نزدیک به بابلرود مشاهده کنید. لازم به ذکر است، در مقابل رستوران فضای پارکینگ قابل توجهی وجود دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2158

به "رستوران نهالستان شیرگاه یکی از بهترین رستوران های استان مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران نهالستان شیرگاه یکی از بهترین رستوران های استان مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید