رونمایی از شایا در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 و در چهارمین روز نمایشگاه بین المللی الکامپ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ارائه خدمات و تجربه های ایرانسل در زمینه پشتیبانی مشتریان به سازمان ها و کسب وکارهای کوچک، میانه و بزرگ، شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل شایا را به عنوان پلتفرم Call Center as a Service، رونمایی کرد.

رونمایی از شایا در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل شایا، سرویسی است که با هدف تحول فضای کسب وکار، خصوصاً در توسعه فرهنگ مشتری مداری، خدمات برون سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم افزار را به کسب وکارها ارائه می نماید.

از جمله مزایای سرویس شایا می توان به مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلفترم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته، گزارش دهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی و… اشاره نمود که با هدف برون سپاری خدمات مرکز ارتباط، طراحی و اجرا شده است. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع تحول دیجیتال، در سالن اصلی (38) و سالن 8و9 بیست وششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شرکت نموده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا 8 تیرماه از ساعت 8 تا 16، به بازیدنمایندگان و علاقه مندان معرفی می نماید. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402، مانند نمایشگاه های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن همراه 5G است و بازدید نمایندگان می توانند کاربست های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2205

به "رونمایی از شایا در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از شایا در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید