ساماندهی مرز بیله سوار با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی

به گزارش سبزا، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار از ساماندهی مرز بیله سوار با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی اطلاع داد.

ساماندهی مرز بیله سوار با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، فرنام حامد در جلسه گردشگری سلامت شهرستان بیله سوار که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار گردید، توضیح داد: ضروری است تا از ظرفیت های بخش خصوصی جهت ساماندهی مسافران و گردشگران مرز بیله سوار و همچنین ساماندهی تورهای ورودی و خروجی در این جهت استفاده کنیم.

وی گفت: در این جلسه مسایل و مسائل موجود در این حوزه آنالیز شد و قرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی در تامین نیروی انسانی متخصص درمانی برای ظرفیت های ایجاد شده در آینده در حوزه گردشگری سلامت مساعدت های لازم را انجام دهد.

رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان بیله سوار بیان نمود: همچنین در این جلسه پیشنهاد شد تا تا هتل کوثر شهرستان بیله سوار در قالب ایجاد یک مرکز جراحی محدود اقدام نماید.

حامد تاکید نمود: توسعه گردشگری سلامت در استان می تواند ظرفیت های موجود در شهرستان بیله سوار را در این حوزه افزایش دهد و ما برای استفاده از قابلیت های بخش خصوصی در این حوزه با جدیت اقدام خواهیم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 187

به "ساماندهی مرز بیله سوار با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی مرز بیله سوار با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید