سخنگوی فدراسیون فوتبال: ملی پوشان تنها حین تمرین حق دارند ماسک را بردارند خبرنگاران

به گزارش سبزا، سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بازیکنان در مجموع چهار مرحله تست می دهند؛ آنها تنها در حین تمرین حق دارند ماسک را بردارند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: ملی پوشان تنها حین تمرین حق دارند ماسک را بردارند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی جوادی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور اصحاب رسانه در اردوی تیم ملی گفت: ستاد ملی کرونا به ما اجازه نداده که تعداد زیادی از خبرنگاران را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. حتی برای بازی روز دهم فروردین ماه مقابل سوریه هم تعداد محدودی از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان مجوز حضور پیدا نموده اند. به همین دلیل از اصحاب رسانه خواستیم طی روزهای هفتم و نهم فروردین ماه برای تهیه خبر به ترتیب به اردوی تیم ملی ایران و سوریه بیایند و در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشته باشند.

وی درباره بازیکنان کرونایی تیم ملی و احتمال بیشتر شدن تعداد کرونایی ها گفت: عارف غلامی، محمدرشید مظاهری و مهدی قایدی جواب تستشان مثبت شده است. ما فقط برای تمرین تیم ملی گفتیم که بچه ها ماسک را بردارند و در بقیه موارد بچه ها باید پروتکل ها را رعایت نمایند. حتی درباره ورود علی قلی زاده از بلژیک هم خیلی سختگیرانه عمل کردیم چرا که 20 تن از بازیکنان و اعضای باشگاه شارلروا از جمله کاوه رضایی به کرونا مبتلا شده بودند. به همین دلیل علی قلی زاده با 24 ساعت تاخیر به اردو اضافه شد و بعد از مثبت نشدن تستش به تمرین اضافه شد.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال در ادامه بیان داشت: تست ورودی از بازیکنان گرفتیم و منفی شد. فردا مجددا این تست گرفته می گردد. روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده نیز این کار تکرار می گردد. بازیکنان در مجموع چهار مرحله تست می دهند. آنها تنها در حین تمرین حق دارند ماسک را بردارند. در محوطه هتل هم قوانین به شدت پیچیده است و با شرایط عادی متفاوت است. قبلا بازیکنان خیلی راحت باهم در تماس بودند ولی الان اینطور نیست. ما تمام موارد را رعایت و منتقل کردیم. کوشش می کنیم با کمترین آسیب به بازی روز دهم برسیم.

وی درباره کوشش فدراسیون برای دریافت میزبانی از بحرین گفت: تمام تقلای ما بر این است تا تجدید نظری برای میزبانی بحرین بگیریم. مذاکره مستقیم انجام دادیم. حتی دکتر مهرعلی، نایب رییس فدراسیون فوتبال با معاون وزیر ورزش عمانصحبت نموده که یکی از تاثیرگذارترین افراد در ای اف سی است. مکاتبات متفاوتی داشتیم برای اینکه این میزبانی به ما برگردد یا به کشوری به غیر از بحرین منتقل گردد. حتی اگر زورمان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نرسد، بازی ها را در ساعات سرانجامی شب و بدون تماشاگر برگزار کنیم.

جوادی در سرانجام گفت: اردویی در روزهای ابتدایی خردادماه در جزیره زیبای کیش برگزار می کنیم که همه مدیران منطقه آزاد کیش پای کار آمده اند و تمام امکاناتشان را به کار می برند تا بهترین سرویس را در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1488

به "سخنگوی فدراسیون فوتبال: ملی پوشان تنها حین تمرین حق دارند ماسک را بردارند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون فوتبال: ملی پوشان تنها حین تمرین حق دارند ماسک را بردارند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید