سفر زارع پور به جاکارتا ، مسئولیت کمیسیون مشترک مالی اندونزی با وزارت ارتباطات است

به گزارش سبزا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به همراه رئیس جمهور در جاکارتا به سر می برد، در کانال خود توضیحاتی را درباره این سفر ارائه کرد.

سفر زارع پور به جاکارتا ، مسئولیت کمیسیون مشترک مالی اندونزی با وزارت ارتباطات است

به گزارش خبرنگاران، وزیر ارتباطات نوشت: برای استفاده از ظرفیت همه وزارتخانه ها در توسعه روابط مالی با کشورهای دنیا، مسئولیت کمیسیون مشترک مالی کشورهای مختلف با تصویب هیات وزیران بین اعضای دولت تقسیم شده و مسئولیت کشورهای اندونزی، مالزی و فیلیپین با وزارت ارتباطات است.

زارع پور اضافه نمود: با توجه به سفر هفته جاری ریاست محترم جمهور به اندونزی، از هفته ها و حتی ماه ها قبل، با کوشش وزارت امور خارجه، دستگاه های اجرایی مختلف و همکارانم در بخش بین الملل وزارتخانه، اسناد همکاری لازم برای توسعه روابط با این کشور تهیه شد. من هم از یکشنبه برای نهایی کردن این اسناد و فراهم کردن مقدمات اجرای آنها به اندونزی سفر نموده ام.

او ادامه داد: دیدار با تجار و بازرگانان این کشور، دیدار با مسئولان و وزرای ذیربط و جلسات کاری مختلف برای هماهنگی سفر ریاست محترم جمهور از جمله برنامه های این سفر است. انشاءالله با سفر ریاست محترم جمهور و امضای چندین سند همکاری مسیر توسعه تعاملات مالی، علمی، فرهنگی، تجاری و صنعتی بین دو کشور هموار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1402 بروزرسانی: 2 خرداد 1402 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2189

به "سفر زارع پور به جاکارتا ، مسئولیت کمیسیون مشترک مالی اندونزی با وزارت ارتباطات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر زارع پور به جاکارتا ، مسئولیت کمیسیون مشترک مالی اندونزی با وزارت ارتباطات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید