سولفات منیزیم چیست؟

به گزارش سبزا، خبرگزاری خبرنگاران- از سولفات منیزیم به عنوان یک درمانگر ارگانیک و فروکش کننده التهاب یاد می شود. این ترکیب در درمان دردهای ماهیچه ای، کاهش خشکی پوست و یا حتی رفع اختلالات گوارشی نیز به شکل موثری ایفای نقش میکند لذا شما با خرید نمک اپسوممی توانید سبب کاهش و یا رفع بسیاری از امراض و بیماری های خود شوید.

سولفات منیزیم چیست؟

خرید نمک اپسومو آشنایی با این محصول :

به منظور انجام بهترین خرید نمک اپسوممی بایست با این محصول به طور کامل آشنا شویم و مختصری در باب تاریخچه آن بدانیم. بیش از 1400 سال پیش، افرادی که با عناصر شیمیایی و علم پزشکی آشنایی داشتند اقدام به تولید نمکی نموده اند که مشتق از ترکیباتی چون سولفات و منیزیم بود.

جالب است بدانید که برخلاف نام آن، این محصول مصرف خوراکی ندارد بلکه به شکل موضعی مصرف می شود. دریافت این نمک در ابتدا از طریق آب معدنی صورت می گرفت اما در سال های اخیر آن را از استخراج معادن کسب می نمایند.

حال می خواهیم بدانیم که منیزیوم سولفات چیست و چه فوایدی برای بدن دارد. بدین منظور با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نمک اپسوم

خرید نمک اپسوم، فواید منیزیم سولفات برای بدن :

از آن جایی که این نمک سرشار از منیزیم سولفات است لذا فواید و مزایای گسترده ای را شامل می شود، به همین دلیل امروز بیشتر صنایع و کارخانه هایی که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت دارند، از این نمک به عنوان یکی از متریال موجود در محصولات خود بهره می برند.

شما با خرید نمک اپسوم می توانید سبب کاهش و یا رفع بسکمک از امراض و بیماری های خود شوید.

از سولفات منیزیم به عنوان یک درمانگر ارگانیک و فروکش نماینده التهاب یاد می شود. این ترکیب در درمان دردهای ماهیچه ای، کاهش خشکی پوست و یا حتی رفع اختلالات گوارشی نیز به شکل موثری ایفای نقش میکند.

به طور مثال شما می توانید در هنگام استحمام کردن، وان را از آب گرم پر نموده و کمی از این محصول را درون وان بریزید و به مدت چند دقیقه به صورت کاملا ریلکس درون آن دراز بکشید و اجازه دهید ضمن لایه برداری پوست، سموم بدن شما از طریق این نمک دفع شود.

خرید نمک اپسومو سایر نقش های منیزیم سولفات چیست :

فواید این ترکیب تنها محدود به موارد ذکر شده نمی شود و اینطور می توان گفت که حضور منیزیم سولفات برای بدن الزامی و به عبارتی حیاتی است، گاهی ممکن است بدن شما به دلایل مختلفی مثل: عدم تغذیه مناسب، مصرف الکل، اسهال و یا دریافت بیش از دوز استاندارد کلسیم با شرایط کمبود منیزیم روبرو شود. در چنین حالاتی لازم است تا فرد از وان حاوی منیزیم سولفات استفاده کند و یا حداقل پاهای خود را در ظرف حاوی این ترکیب پاشویه نماید تا افت منیزیم سولفات در بدن تامین شود.

حضور منیزیم به این علت در بدن الزامی است که بیش از 300 فرایند آنزیمی به واسطه حضور آن انجام می پذیرد و تمامی مکانیسم های کلیدی بدن مثل تسلط و مدیریت ماهیچه ها و عضلات، انرژی سازی، حذف نمودن سموم مضر و تمامی انتقال های پالس های الکتریکی به واسطه آن انجام می گیرد و این اهمیت تا به آنجا کشیده شده است که افت این ترکیب می توان سبب بیماری های زیر شود :

  • اسپنام های شدید عضلانی
  • سردردهای شدید و می گیرنی
  • اختلالات قلبی عروقی
  • افت توده استخوانی و شروع پوکی استخوان
  • مسائل دیابتی
  • اختلالات عصبی
  • افزایش فشار خون
  • سکته ناقص قلبی و …

رفع گرفتگی عضلانی

خرید نمکاپسوم و فواید آن برای بدن :

همانطور که گفته شد این نمک به علت دارا بودن دو ترکیب حیاتی شامل طیف گسترده ای از فواید و مزایای کاربردی برای بدن میشود که در ادامه به شرح آنها به شکل مختصر خواهیم پرداخت :

  • رفع استرس و اضطراب :

    هنگامی که در شرایط بحرانی قرار گرفته باشید به علت استرس وارده، مقدار منیزیم در خون افت می کند. در چنین وضعیتی می بایست این کمبود را رفع کنید. برای این کار می توانید از وان آبگرم + منیزیم سولفات و یا پاشویه کردن با این ترکیب استفاده کنید. تا با برگشتن منیزیم به سطح نرمال از حجم استرس شما نیز کاسته شود.

  • رفع اسپنام و گرفتگی های عضلانی :

    این ترکیب می تواند به شکل موضعی از طریق پوست وارد بدن شود. لذا شما پس از ورزش های سنگین یا گرفتگی های عضلانی می توانید با بهره گیری از این نمک، گرفتگی ماهیچه های خود را آزاد کنید.

    به ویژه افرادی که به علت مشاغل خاص و یا ورزش های حرفه ای ریسک کشیدگی تاندونیت عضله ای در آنها بالاست، پس از انجام فرایند های روزانه خود، بهتر است بدن خود را در آب گرم همراه با این نمک ریلکس نمایند، تا علاوه بر رفع اسپنام، خستگی های روزانه آنها نیز زدوده شود.

  • خرید نمکاپسوم، عملکرد بهینه ماهیچه ها و اعصاب :

    از آنجایی که نمک اپسوم سرشار از منیزیم سولفات بوده، استفاده از این نمک حتی به شکل موضعی می تواند در فرایند ارتقاء فعالیت آنزیم های بدن کمک نماینده باشد. به همین دلیل سلول های عصبی نیز درحالتی موثرتر به فعالیت خود ادامه می دهند. با این تفاسیر، استفاده این نمک به افرادی که با سردرد های شدید میگرنی درگیر هستند بسیار توصیه می شود.

  • پیشگیری از اختلالات قلبی عروقی :

    با خرید نمک اپسوم شما می توانید ریسک های احتمالی گرفتگی های عروقی و یا افزایش غلظت خون را کاهش دهید. بدین منظور لازم است تا در هر هفته حداقل سه بار با آب ولرم حاوی این نمک، بدن خود را مرطوب کنید. با انجام این کار علاوه بر رفع هیجان های استرسی و عصبی در ارتقاء سطح سلامت قلبی عروقی خود نیز گام بزرگی برداشته اید.

  • ارتقاء اثربخشی انسولین :

    با استفاده از این نمک به علت تنظیم قند خون احتمال ابتلا به مسائل دیابتی نیز به حداقل خواهد رسید.

  • خرید نمکاپسوم، رفع مسائل گوارشی و یبوست :

    این نمک به علت خاصیت ملین بودن، سبب دفع سموم مازاد تجمع یافته در روده ها می شود. شما می توانید یک قاشق چای خوری از نمک خوراکی را در یک لیوان آب ولرم حل کنید و آن را به شکل تدریجی میل نماید. (سعی کنید پیش از اقدام به مصرف با پزشک خود مشورت کنید)

  • رفع کبودی و التهاب های بدن :

به علت دارا بودن ویژگی فروکش نماینده التهاب، به جهت رفع کبودی های بدن، می توان از وان آبگرم + منیزیم سولفات بهره برد. از آنجاییکه این ترکیب خونرسانی بافت ها را افزایش می دهد پس با این عمل سبب تسریع در فرایند بهبودی خواهید شد.

چگونگیفروش نمکاپسوم :

چنانچه قصد خرید نمک اپسوم را داشته باشید. شرکت شیمی کاران ایرانیان اقدام به فروش این نمک به شکل اینترنتی نموده است، این شرکت با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و ارائه محصولات با کیفیت توانسته طی این سال ها به نحو احسن رضایت مشتریان خود را کسب نمایند. برای دریافت اطلاعات جزئی تر و یا خرید می توانید با کارشناسان بخش فروش ما ارتباط برقرار کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1800

به "سولفات منیزیم چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولفات منیزیم چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید