آغاز فصل سوم ساماندهی سازه های آبی و اقدامات مرمتی تازه در آرامگاه یعقوب لیث صفاری (بازسازی خانه)

به گزارش سبزا، ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، آغاز فصل سوم ساماندهی سازه های آبی و اقدامات مرمتی تازه در آرامگاه یعقوب لیث صفاری صورت پذیرفت.

آغاز فصل سوم ساماندهی سازه های آبی و اقدامات مرمتی تازه در آرامگاه یعقوب لیث صفاری (بازسازی خانه)

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

فصل سوم ساماندهی سازه های گندی شاپور و فصل چهارم حفاظت و بازسازی آرامگاه یعقوب لیث صفاری به عنوان یک ضرورت در دستور کار این پایگاه قرار گرفته است.

فعالیت های پیش بینی شده حفاظتی و بازسازیی در سال 1401 شامل 2 بخش هستند. بخش اول شامل اقدامات حفاظتی و بازسازیی روی سازه های آبی (سیفون شماره 2) ساخته شده روی رودخانه سیاه منصور است.

این سازه در گذشته علاوه بر نقش هیدرولیکی و انتقال آب از رودخانه دز به شهر گندی شاپور، بعنوان پل و بعلاوه بند و پل بند عمل میکرده است.

اقدامات این فصل در ادامه فعالیت های حفاظتی سال 1399 این پایگاه روی بخش غربی سازه و بخش میانی خواهد بود. این فعالیت ها با احترام به ارزش های بنا با مصالح و ملات آهکی (ساروج) مشابه اصل بنا با قابلیت تشخیص قسمت های بازسازیی از اصل بنا و با هدف تداوم طول عمر بنا انجام خواهد گرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مهر 1401 بروزرسانی: 2 مهر 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2084

به "آغاز فصل سوم ساماندهی سازه های آبی و اقدامات مرمتی تازه در آرامگاه یعقوب لیث صفاری (بازسازی خانه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فصل سوم ساماندهی سازه های آبی و اقدامات مرمتی تازه در آرامگاه یعقوب لیث صفاری (بازسازی خانه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید