صبح فردا دادگاه فرماندار پرحاشیه برگزار می گردد، دستگاه قضایی زیر ذره بین افکار عمومی

به گزارش سبزا، یک منبع آگاه اطلاع داد دادگاه تجدیدنظر فرماندار پرحاشیه جنوب فارس صبح فردا در شیراز برگزار می گردد.

صبح فردا دادگاه فرماندار پرحاشیه برگزار می گردد، دستگاه قضایی زیر ذره بین افکار عمومی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، شانزدهم فروردین ماه بود که این خبرگزاری در گزارشی که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت، افشا کرد: دادگاه تجدیدنظر یکی از فرمانداران جنوب فارس که به یک سال حبس و 2 سال انفصال از خدمت محکوم شده، مدتهاست بدلیل فشار سنگین یکی از وزرای پرحاشیه دولت به قوه قضائیه متوقف مانده است. چراکه این فرماندار روابط بسیار نزدیکی با این وزیر دارد و اگر در حین مسئولیت فرمانداری روانه زندان گردد، تبعات جبران ناپذیری برای آقای وزیر بدنبال خواهد داشت!

در ادامه این گزارش آمده بود وزیر یادشده نه تن ها روال قضایی را سد نموده، بلکه مانع از پیگیری های سیاسی هم شده است؛ به عنوان نمونه استاندار فارس چندین ماه پیش بدلیل تخلفات عدیده این فرماندار، خواهان عزل وی شده و شخص دیگری را برای تصدی این پست به وزارت کشور معرفی نموده است، اما همان وزیر پرحاشیه دولت با فشار سیاسی سنگین به وزیر کشور، مانع از تغییر این فرماندار متخلف شده است.

رئیس کل دادگستری فارس باتوجه به سروصدای زیادی که این گزارش در فضای مجازی کشور بدنبال داشت، بلافاصله توضیحاتی ارائه کرد و گفت: پرونده مذکور در جریان رسیدگی است و ازسوی شعبه مربوطه برای روز های آینده وقت رسیدگی معین شده است.

در همین رابطه یک منبع مطلع در تبادل نظر با خبرنگاران بیان کرد این دادگاه صبح فردا 30 فروردین ماه رأس ساعت 9 صبح در شیراز برگزار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد همان طور که رئیس کل دادگستری فارس هم تأکید نموده، بدون مماشات و توجه به فشار های سیاسی و جناحی و با استقلال کامل قضایی، رأی قطعی این فرماندار صادر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1559

به "صبح فردا دادگاه فرماندار پرحاشیه برگزار می گردد، دستگاه قضایی زیر ذره بین افکار عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبح فردا دادگاه فرماندار پرحاشیه برگزار می گردد، دستگاه قضایی زیر ذره بین افکار عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید