فعالیت میدان بهمن در روز 13 فروردین شبانه روزی است

به گزارش سبزا، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فعالیت شبانه روزی میدان بهمن برای تأمین گوشت و مرغ مورد احتیاج شهروندان در روز 13 فروردین اطلاع داد.

فعالیت میدان بهمن در روز 13 فروردین شبانه روزی است

به گزارش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت در این باره گفت: با توجه به افزایش تقاضای گوشت مرغ از سوی خانواده ها در ایام پایانی تعطیلات عید و روز طبیعت، میدان بهمن به عنوان مرکز عمده تأمین گوشت مرغ مصرفی شهر تهران، فردا آدینه باز و آماده ارائه خدمات به مراجعه نمایندگان است.

وی با اعلام اینکه به رغم تعطیلی کشتارگاه ها در روزهای آدینه، تمام امکانات و توان خود را برای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان به کار گرفته ایم، اضافه کرد: به این منظور، علاوه بر فعالیت 262 میدان و بازار میوه و تره بار تا ساعت 13 و 30 دقیقه فردا، میدان بهمن نیز به صورت شبانه روزی فعال خواهد بود تا جوابگوی افزایش تقاضای گوشت مرغ به وسیله خانواده ها باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این سازمان، تأمین ارزاق و مایحتاج ضروری مورد احتیاج شهروندان را از اصلی ترین اولویت های خود می داند، اظهار داشت: به منظور کنترل بازار و تعدیل و تثبیت قیمت کالاهای اساسی، علاوه بر انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات، عرضه گسترده محصولات تنظیم بازار، مواد پروتئینی، برنج، حبوبات و دیگر کالاهای مورد احتیاج خانواده ها در میادین میوه و تره بار ادامه پیدا می نماید.

میادین میوه و تره بار تهران تا ظهر فردا باز است

262 میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران، فردا (آدینه 12 فروردین) همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران، از ساعت هشت صبح تا ساعت 13 و 30 دقیقه باز است.

با توجه به تعطیلی میادین میوه و تره بار در روز شنبه 13 فروردین مصادف با روز طبیعت، به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار زیرمجموعه این سازمان، فردا آدینه تا ظهر باز هستند و شهروندان می توانند ارزاق و مایحتاج مورد احتیاج خود از این مراکز تهیه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1996

به "فعالیت میدان بهمن در روز 13 فروردین شبانه روزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت میدان بهمن در روز 13 فروردین شبانه روزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید