فیلم ، دختر زاگرس را بشناسید ، تجلیل معاون رئیس جمهور از رویا جانفزا

به گزارش سبزا، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از رویا جانفزا دختر کوهنوردی که برای خاموش کردن آتش سوزی جنگل های خائیز در کهگیلویه و بویراحمد دچار مصدومیت شد، تقدیر کرد.

فیلم ، دختر زاگرس را بشناسید ، تجلیل معاون رئیس جمهور از رویا جانفزا

به گزارش خبرنگاران به نقل از برنا؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از رویا جانفزا، دختر 19 ساله ای که برای خاموش کردن آتش به کوه های خائیز در دهدشت رفته بود، تقدیر کرد.رویا جانفزا در پی اطفا حریق زاگرس دچار مصدومیت از ناحیه دو پا شد که معصومه ابتکار در ارتباط زنده با خبرگزاری برنا از خدمات ارزنده او به مناسبت تولد حضرت معصومه تقدیر به عمل آورد. این دختر دوستدار محیط زیست پس از اطفا آتش در زاگرس و در حین برگشت از ارتفاعات خائیز در حالی که هوا تاریک شده بود با سقوط ناگهانی سنگی از ارتفاعات از ناحیه دو پا مصدوم و پای چپش دچار شکستگی و پای راستش نیز زخمی شد.

او در این ارتباط از مسئولین درخواست کرد تا توجه بیشتری به آسیب دیدگان داشته باشند چرا که تا کنون هزینه های زیادی را برای امور درمانی خود پرداخت نموده است. رویا جانفزا همچنین تاکید نمود که چنانچه مجدد بهبود پیدا کند برای دفاع از طبیعت و محیط زیست اقدامات لازم همانند گذشته را انجام خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1026

به "فیلم ، دختر زاگرس را بشناسید ، تجلیل معاون رئیس جمهور از رویا جانفزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، دختر زاگرس را بشناسید ، تجلیل معاون رئیس جمهور از رویا جانفزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید