قراردادی دانش بنیان برای ساخت سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو منعقد شد

به گزارش سبزا، یک شرکت دانش بنیان تفاهم نامه فراوری سنسور های موتور خودرو با شرکت ساپکو را منعقد کرد که ابن تفاهم نامه منجر به عقد قرارداد و فراهم کننده همکاری های بیشتر برای آن با صنایع دیگر شده است.

قراردادی دانش بنیان برای ساخت سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو منعقد شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت الکترونیک پردازش سبلان (سهامی خاص) در سال 1388 در زمینی به مساحت 5000 متر مربع در شهرک صنعتی 2 اردبیل تأسیس و با احداث سالن های AST و Clean Room مبادرت به نصب و راه اندازی ماشین آلات تمام اتوماتیک، مونتاژ برد های الکترونیکی SMD و DIP با برند ثبت شده EPS نموده است.

این شرکت با برنامه ریزی های انجام شده، تحقیق و توسعه را یکی از اصلی ترین رکن توسعه شرکت تعریف و مبادرت به فراوری قطعات الکترونیکی خاص خودرو نموده و با کوشش مهندسین و مدیران مجرب، پیروز به خودکفایی فراوری قطعات الکترونیکی های تک در صنعت خودرو شد و قطعات پیشرفته و های تک را با برترین کیفیت فراوری و به مشتریان خود عرضه می نماید.

بعلاوه جذب و به کارگیری نخبگان استانی و کشوری در واحد تحقیق و توسعه شرکت از دستاورد های شرکت است.

بهزاد کهنی، مدیر عامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان در خصوص کارکرد و ویژگی های سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو گفت: این سنسور ها گزارش دهنده و فرستنده جهت شمارش دور موتور خودرو هستند. این محصول مشابه محصول خارجی است و حدود 70 درصد نسبت به نمونه اروپایی خود مقرون به صرفه تر و با کیفیت تر است.

وی اضافه نمود: این محصول برای شرکت ایران خودرو و سایپا ساخته شده، اما مصرف کننده نهایی آن صنعت خودروسازی است.

مدیرعامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان در خصوص صادرات محصول هم گفت: ما با روسیه برای فراوری 6 سنسور موتور خودرو قراردادی منعقد کردیم، اما به علت تحریم ها، کار متوقف شد که امیدواریم با ایجاد تحولات بتوانیم همکاری را ادامه دهیم.

کهنی به دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی جهت فراوری سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو اشاره نمود و اضافه نمود: ما از صندوق نوآوری درخواست تسهیلات سرمایه ثابت برای خرید ماشین آلات، توسعه خرید آن و ساخت رله های الکترومغناطیس کردیم که صندوق ما را برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش به بانک ها معرفی کرد.

وی در انتها ایجاد و راه اندازی خط مونتاژ انواع برد های SMD، THT، خطوط فراوری قطعات پلیمری و تزریق پلاستیک، خطوط فراوری انواع قطعات فلزی و پرسی، خطوط آبکاری قلع و نیکل و خطوط مختلف مونتاژ انواع قطعات و چراغ های روشنایی را از افتخارات این شرکت دانست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1758

به "قراردادی دانش بنیان برای ساخت سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادی دانش بنیان برای ساخت سنسور و مجموعه های الکترونیکی خودرو منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید