لزوم تداوم حمایت دولت از رانندگان اتوبوسرانی در روزهای کرونایی پایتخت

به گزارش سبزا، ترفع گفت: باید حمایت دولت از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی در روزهای کرونایی تهران ادامه داشته باشد.

لزوم تداوم حمایت دولت از رانندگان اتوبوسرانی در روزهای کرونایی پایتخت

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در شرح اعتراض بعضی از رانندگان ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی به دلیل دریافت نکردن وام کرونایی با تأکید بر اینکه فهرست رانندگان واجد شرایط جهت دریافت وام از سوی شرکت واحد به وزارت رفاه اعلام شد، گفت: فهرستی از اطلاعات 4 هزار راننده واجد شرایط جهت دریافت وام کرونایی به وزارت رفاه ارسال شد تا کار پرداخت وام کرونایی آن ها انجام گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران اضافه نمود: پس از ارسال فهرست رانندگان واجد شرایط قرار بر این شد رانندگان در بانک های عامل جهت دریافت وام حساب باز نمایند.

ترفع با بیان این مطلب که وام کرونایی به تمام 4 هزار راننده معرفی شده به وزارت کار تعلق نمی گیرد، گفت: باید به این نکته تأکید کرد که بعضی از رانندگان صاحب اتوبوس هستند و به همین دلیل مالک محسوب می شوند.

او ادامه داد: کار پرداخت تسهیلات کرونایی به رانندگان در حیطه اختیار های شرکت واحد اتوبوسرانی نیست و این موضوع باید از سوی وزارت رفاه دنبال و پیگیری گردد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا فهرستی از رانندگانی که مشمول دریافت وام شده اند احصاء شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر فهرستی با این موضوع احصاء نشده و در اختیار ما نیست.

ترفع با تأکید بر نقش حمایتی دولت از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی گفت: پرداخت وام 2 میلیون تومانی به رانندگان ناوگان اتوبوسرانی از مسائل راننده هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار شده اند دردی دوا نمی کند و دولت باید تمهیداتی اتخاذ کند تا این حمایت ها ادامه داشته باشد.

  • سهم 500 میلیاردی اتوبوسرانی از اوراق مشارکت/ ترفع: با این مبلغ نمی توان هزار دستگاه اتوبوس خرید
  • فراوری هزار دستگاه اتوبوس و تکمیل 3 خط مترو در دستور کار مدیریت شهری
  • تمدید محدودیت های کرونایی در استان تهران به مدت یک هفته
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1084

به "لزوم تداوم حمایت دولت از رانندگان اتوبوسرانی در روزهای کرونایی پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تداوم حمایت دولت از رانندگان اتوبوسرانی در روزهای کرونایی پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید