ماسکی که شما را تبدیل به یک انسان دیگر می نماید

به گزارش سبزا، یک شرکت ژاپنی چهره افراد واقعی را خریداری می نماید و آن ها را به ماسک تبدیل می نماید. این شرکت بیان کرد که این ماسک که در بین مشتریان محبوب بوده و بالاترین فروش را دارد؛ درصدی از سود نیز به صاحب صورت تعلق دارد.

ماسکی که شما را تبدیل به یک انسان دیگر می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، این شرکت گفت که این ماسک که در بین مشتریان محبوب بوده و بالاترین فروش را دارد؛ درصدی از سود نیز به صاحب صورت تعلق دارد.

بعد از اینکه کمپانی ژاپنی Kamenya Omote آغاز به خرید حقوقی چهره افراد واقعی و تبدیل آن ها به ماسک های موجود برای فروش کرد، دیگر حق چهره به طور انحصاری به افراد مشهور تبلیغاتی اختصاص ندارد.

پروژه That Face این شرکت چهره افراد را با مبلغ 40 هزار ین (حدود 380 دلار) خریداری می نماید و سپس آن ها را با تخمین تقریبی 98 هزار ین (حدود 940 دلار) به ماسک های چاپی سه بعدی واقع بینانه تبدیل می نماید.

طبق آنچه این شرکت در وب سایت خود اعلام نموده صاحب ماسکی که در بین مشتریان محبوب بوده و پرفروش باشد درصدی از سود فروش را بدست خواهد آورد.

این شرکت از 14 اکتبر تا 14 نوامبر امکان فروش حقوق صورت را به وسیله فرم الکترونیکی فراهم نموده بود به شرط آنکه متقاضی بیش از 21 سال داشته و ساکن توکیو باشد.

به گفته رسانه های محلی، این شرکت پیشنهاد های زیادی از متقاضیان دریافت نموده است به طوری که آن ها مجبور شدند با قرعه کشی یکی از آن ها را انتخاب نمایند.

شرکت ژاپنی به وسیله فروشگاه آنلاین خود ماسک صورت را راه اندازی کرد که هم اکنون برای عموم مردم با قیمت 78000 ین (حدود 748 دلار) در دسترس است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1335

به "ماسکی که شما را تبدیل به یک انسان دیگر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسکی که شما را تبدیل به یک انسان دیگر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید