مجله پرستاری و مامایی جامع نگر علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد

به گزارش سبزا، مجله پرستاری و مامایی جامع نگر دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد.

مجله پرستاری و مامایی جامع نگر علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در بانک اطلاعات نشریات علوم پزشکی کشور، مجله Journal of Holistic Nursing and Midwifery مجله پرستاری و مامایی جامع نگر JHNM دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد.

لازم به ذکر است، از بین 7 مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مجله Journal of Holistic Nursing and Midwifery اولین و تنها مجله دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعات نشریات علوم پزشکی کشور است که برای نمایه شدن در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شده است.

لازم به ذکر است، بانک اطلاعاتی Scopus یکی از بزرگترین بانک استنادی و چکیده نویسی جهان است که توسط شرکت Elsevier منتشر می شود. این پایگاه ابزار خوبی برای پژوهشگران در حوزه های مختلف است که نه تنها اطلاعات مقالات و چکیده آن ها بلکه میزان استنادات آن ها را نیز بیان می کند. از این رو می توان دریافت هر مقاله در این مجموعه، تا به امروز چند بار توسط سایر مقالات مورد استناد قرار گرفته است که این خود شاخصی برای تعیین کیفیت مقاله می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1114

به "مجله پرستاری و مامایی جامع نگر علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجله پرستاری و مامایی جامع نگر علوم پزشکی گیلان در بانک اطلاعاتی Scopus پذیرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید