مدل های جدید پارچه با طراحی ساده و زیبا برای فصل تابستان

به گزارش سبزا، مدل های جدید پارچه بخصوص آنهایی که در فصل بهار و تابستان مد می شوند بیشتر طرح های بسیار ساده ای دارند. ساده، تمیز و شیک از ویژگی های اصلی طرح های روی مد تابستان است. همین عامل باعث می گردد تا این پارچه ها در زمره طرح های مدرن قرار بگیرند. البته این سادگی در الگو و شکل پارچه های تابستانی به منظور یکنواختی آنها نیست. همانطور که در مدل های آورده شده در پایین مشاهده خواهید کرد، الگوهای ساده هم می توانند ترتیب و شکل بسیار متفاوتی به خود بگیرند که البته با اضافه کردن رنگ های متنوع و شاد تابستانه، تنوع بیشتری نیز پیدا می نمایند. به بیان دیگر مطمئن باشید در بازار مدلی مطابق با سلیقه شما موجود خواهد بود.

مدل های جدید پارچه با طراحی ساده و زیبا برای فصل تابستان

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

البته ویژگی مدل های تابستانه این است که زیبایی آنها محدود به فصل خاصی نیست و برای مدت زمانی بسیار طولانی همچنان گزینه مناسبی برای استفاده در دکوراسیون خانه بشمار می فرایند. بنابراین می گردد از آنها علاوه بر فصل تابستان در طول سال نیز بهره ببرید. البته گفتنی است که تمام پارچه هایی که در زیر آورده شده اند ضد لک بوده و کاملا در برابر رنگ پریدگی مقاوم هستند به همین خاطر همواره شفافیت و کیفیت روز اول خود را حفظ می نمایند.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

مدل های جدید پارچه

منبع: اتاق
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1262

به "مدل های جدید پارچه با طراحی ساده و زیبا برای فصل تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های جدید پارچه با طراحی ساده و زیبا برای فصل تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید