مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد

به گزارش سبزا، بازدیدکنندگان همچنین باید توجه داشته باشند که ممنوعیت سیگار به تازگی در تعدادی از سواحل تایلند اعلام شده است . این برای یک دوره آزمایشی است و در تمام سواحل تایلند اعمال نمی شود , اما اگر این محاکمه موفقیت آمیز فرض شود ممکن است این ممنوعیت تمدید شود . نشانه ها در زبان های مختلف بر روی سواحلی هستند که در آن ممنوعیت سیگار در حال اجرا است و مناطق برای کشیدن سیگار به منظور تعیین سواحل Thailands به کار گرفته شده اند .

مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد

به همین ترتیب , آژانس های مسافرتی یا متصدیان تورها که تایلند را به عنوان مقصد می فروشند , باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان خود از ممنوعیت استفاده از سیگار الکترونیکی آگاه هستند .

حوادث اخیر مسافران خارجی که از ممنوعیت مواجه با جریمه نقدی و یا دستگیر شدن بی اطلاع بودند , وجود داشته است .

مسافرانی که به تایلند می آیند باید آگاه باشند که سیگار الکترونیکی یا سیگار الکترونیکی در این کشور غیر قانونی است .

بنابراین , مسافرانی که به تایلند می آیند به تایلند توصیه می کنند که هیچ گونه سیگار الکترونیکی با آن ها حمل نکنند , و یا هیچ یک از اقلام یا تجهیزات مربوط به سیگار الکترونیکی ; مانند , مایع مورد استفاده در دستگاه .

اگرچه من سیگاری نیستم , دوستانی دارم که در تایلند کار می کنند / انجام می دهند . هنوز در مورد الفاظ دقیق قانون مطمئن نیستم و نه . تنها چیزی که همه ما بر آن توافق می کنیم این است که به نظر می رسد تغییری در سیاست در طول سال گذشته رخ داده است که منجر به بروز مشکلاتی در مردم شده است . پیش از این قانون به نظر می رسید که هدف از این قانون وارد کنندگان و صادرکنندگان بوده است , در حالی که اکنون خود vapers هستند که در تیررس پلیس قرار دارند .

منبع مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد

انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1857

به "مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سیگار و پیپ الکترونیک در تایلند ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید