منابع انسانی کدام شرکت های مشهور دنیای فناوری نگران اخراج خود هستند؟ ، کارکنان تسلا بیشترین و گوگلی ها کمترین نگرانی را دارند

به گزارش سبزا، بر اساس یک نظرسنجی نو که روی بیش از 8 هزار کارمند از غول های مختلف فناوری صورت گرفته، به نظر می رسد بیشتر کارکنان شرکت تسلا به شدت نگران هستند که هر لحظه ممکن است اخراج شوند.

منابع انسانی کدام شرکت های مشهور دنیای فناوری نگران اخراج خود هستند؟ ، کارکنان تسلا بیشترین و گوگلی ها کمترین نگرانی را دارند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ماه گذشته تسلا 7٪ از نیروی کار خود را کاهش داد.، همین موضوع نیز نشان می دهد چرا شرکت های بزرگ فناوری دیگر مثل گوگل برای کارمندان امنیت بیشتری دارند.

بر اساس این نظر سنجی بزرگ به نظر می رسد کارکنان تسلا بیش از هر شرکت دیگری احساس هراس می نمایند که مبادا بیکار شوند.در این نظر سنجی که 8،230 کارمند تکنسین در عول های فناوری مورد آنالیز قرار گرفتند. به طور کلی، 35.9 درصد از کارمندان نگران اخراج از شرکت فعلی خود بودند، بنابراین تنها 64.1 درصد از آنها دارای امنیت شغلی هستند.

بین شرکت های تحت آنالیز، تسلا بیشترین درصد کارکنان نگران را داشت و 77.2٪ آنها نسبت به اخراج ناگهانی خود احساس نگرانی داشتند. رتبه های بعدی نگرانی به ای بی و اسنپ چت با 71.9٪ و 71.3٪ می رسد.

اما به نظر می رسد کارکنان تسلا دلایلی منطقی برای نگرانی های خود دارند. در ماه ژانویه بیش از 3000 کارمند تسلا به عنوان بخشی از کاهش 7٪ نیروهای این شرکت اخراج شدند.افزون بر این خبر رسید که نه تنها فهنگ تسلا تغییراتی را تجربه خواهد نمود، بلکه محتمل است تعداد نیروهای این شرکت کاسته گردد.

جالب است که در قطب مخالف تسلا، گوگل قرار گرفته است، چرا که کارمندان این شرکت کمترین نگرانی ها را در خصوص اخراج شدن خود دارند و تنها 10.8 درصد از آنها که در این نظرسنجی حضور داشتند، نگران اخراج بودند. رتبه بعدی نیز در اختیار فیسبوک با رقم 11.5٪ قرار گرفته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2121

به "منابع انسانی کدام شرکت های مشهور دنیای فناوری نگران اخراج خود هستند؟ ، کارکنان تسلا بیشترین و گوگلی ها کمترین نگرانی را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع انسانی کدام شرکت های مشهور دنیای فناوری نگران اخراج خود هستند؟ ، کارکنان تسلا بیشترین و گوگلی ها کمترین نگرانی را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید