نصب دوربین مداربسته در تهران

به گزارش سبزا، رپرتاژ آگهی - نصب دوربین مداربسته در تهران یکی از نیازهای اساسی زندگی شهری می باشد. شهر تهران به واسطه وجود اقشار مختلفی که در آن زندگی می نمایند و همچنین گستردگی فضای شهری، افزایش جرم و جنایت در آن ضروری است که حتماً ساکنان این شهر از وسایل حفاظتی و نظارتی جهت حفظ امنیت اموال و ناموس خود استفاده نماید.

نصب دوربین مداربسته در تهران

پلیس تهران آن که تمام کوشش خود را برای حفظ امنیت آرامش شهر تهران می نماید بدون یاری شهروندان و استفاده از سیستمهای حفاظتی و نظارتی و سیستم های بازدارنده عملاً کار بسیار سختی را برای دستگیری مجرمین و کاهش جرم و جنایت در پیش دارد، بنابر این ما شهروندان تهران می بایست به نوبه خود اولاً با استفاده از سیستمهای حفاظتی و نظارتی مخصوصاً دوربین مدار بسته و با نصب صحیح آن نسبت به شناسایی مجرمین به پلیس یاری کرده تا شهری عاری از هرگونه جرم و جنایت داشته باشیم .

بر اساس آخرین گزارش از خبرگزاری همشهری در مورد نصب دوربین مدار بسته در تهران ، ایجاد و راه اندازی دوربین مداربسته در محل های مانند محل زندگی و کسب و کار نه تنها باعث افزایش محل زندگی شما بلکه به نحوی باعث کاهش جرم و جنایت در محله شما می باشد.

شرکتهای معتبر نصب دوربین مداربسته در تهران

همان طور که شما مطلع هستید شرکت های گوناگون و افراد مختلفی در حوزه نصب دوربین مدار بسته در سطح شهر تهران فعالیت می نماید، خیلی از این شرکت ها دارای تاییدیه توسط اتحادیه دوربین مداربسته و سیستمهای حفاظتی و نظارتی می باشد ولی تعداد زیادی نیز از این شرکت ها و یا افراد دارای سابقه و تخصص کافی در این حوزه نبودند و با اطلاعات اشتباه خود شما را دچار یک سردرگمی و در نتیجه انتخاب اشتباه که منتج به هزینه بسیار زیاد برای شما و دوباره کاری خواهد شد نتیجه دیگری نخواهد داشت.

یکی از شرکتهای با سابقه در حوزه نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته که دارای سوابق علمی و عملی در این حوزه بوده شرکت چشمان بیدار آریا میباشد. شرکت چشمان بیدار آریا که مورد تایید تمام مراکز قانونی و اتحادیه مربوطه می باشد علاوه بر اینکه سابقه بیش از 20 سال در حوزه دوربین مداربسته را در کارنامه خود دارد با استفاده از نیروهای متخصص و دوره دیده در حوزه دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن و … و گذراندن چندین پروژه نصب دوربین به صورت عملی به صورت کاملاً تخصصی در حوزه نصب دوربین مدار بسته در تهران عمل می نماید .

از مزایای این شرکت می توان به این نکته اشاره نمود که این شرکت خود وارد کننده و فراوری کننده دوربین مداربسته در تهران می باشد، در نتیجه در صورتی که شما احتیاج به نصب دوربین مداربسته داشته باشید می توانید با استفاده از خدمات شرکت چشمان بیدار آریا فراوری کننده دوربین مداربسته برند INFINITY هستند ، زمان دستیابی به بهترین کیفیت با کمترین قیمت از خدمات پس از فروش و گارانتی بدون قید و شرط دو ساله این شرکت نیز بهره بردار خواهید شد .

محلهای نصب دوربین مدار بسته در تهران

در مورد نصب دوربین این ضروری است که شما بدانید در چه محل هایی می بایست دوربین مداربسته نصب شود، متاسفانه با تحقیقات اجرا شده تعیین شده است که بسیاری از تصاویر ضبط شده از مجرمان و یا وقایع اجرا شده علاوه بر اینکه کیفیت مناسب را ندارد، زاویه دید مناسب و در کل محل نصب مناسبی برای آن انتخاب نشده است. علت این موضوع تمام برمی شود به عدم انتخاب محل نصب مناسب دوربین مدار بسته، این مورد را می بایست نصاب شما به شما به صورت کاملاً حرفه ای به شما ارائه دهد.

در صورتی که شما از یک نصاب متخصص و یا حرفه ای توانید بهره ببرید مطمئن باشید در زمانی که احتیاج به تصاویر دوربین مداربسته خودداری نه تنها این تصاویر به شما یاریی نخواهد نمود بلکه برای شما هزینه های جانبی دیگری را نیز ایجاد خواهد نمود.

بهترین محل برای نصب دوربین مداربسته ورودی ها و خروجی ها می باشد به نحوی که شما بتوانید چهره افراد و یا پلاک خودروی کسانی را که به محل مورد نظر شما وارد و یا خارج می شوند را داشته باشید.

البته معرفی محل نصب دوربین مداربسته بسیار کار زمان بر و پیچیده می باشد که از حوصله این گزارش خارج می باشد لذا فقط به صورت تیتروار موارد زیر برای نصب دوربین معرفی می شود :

- ورودی ها و خروجی ها

- صندوق دریافت پول

- آسانسور

- درب ورودی ساختمان و یا آپارتمان با دید از بیرون

- پارکینگ با پوشش 100 درصدی

- درب های ورودی به انباری و موتورخانه

- عدم نصب در محیط شخصی و حفظ حریم شخصی افراد

- …

مراجع اصلی دوربین مداربسته در مورد محل نصب دوربین مداربسته توصیه بسیار زیادی دارند که با دقت و تخصصی کافی انجام شود.

هزینه نصب دوربین مداربسته در تهران

هزینه نصب دوربین در تهران و یا در سایر شهرها خیلی تفاوتی با یکدیگر ندارند(البته به شرط اینکه شما از یک منبع معتبر و وارد کننده و یا فراوری کننده مستقیم خرید نمایید)، به صورت کلی هزینه نصب دوربین مداربسته متاثر از پارامترهای بسیار زیادی می باشد.

مواردی مانند تعداد دوربین مدار بسته ، کیفیت دوربین ، نوع و ساختار کابل دوربین مداربسته ، محل نصب و مدت زمان اجرا برای نصب دوربین مدار بسته ، برند دوربین مداربسته بسته تمام این موارد باعث خواهد شد که شما قیمت های گوناگونی را در حوزه نصب دوربین برای شهر تهران از نصاب های مختلف دریافت نمایید .

خیلی ساده و شفاف اعلام می کنیم که هزینه نصب دوربین برای 4 عدد دوربین مداربسته با تمام متعلقات و لوازم مورد احتیاج از دو میلیون و 500 هزار تومان آغاز شده و تا پنج میلیون تومن برای همین تعداد دوربین بالا خواهد رفت .

در نظر داشته باشید که در صورتی که یک نفر به شما قیمت کمتر از این عدد را ارائه کرد چیزی جز کاهش کیفیت و استفاده از لوازم و تجهیزات بدون کیفیت و فاقد هرگونه گارانتی واقعی خواهد بود .

محبت آمیز توصیه میکنیم در صورتی که قصد دور ریختن پول خود را دارید حتما از دستگاه های با قیمت پایین بهره ببرید زیرا این دستگاه ها تنها برای نصاب های بدون تجربه و گارانتی می باشد ولی در صورتی که برای پول خود ارزش قائل هستید حتماً از چندین نصاب دوربین مداربسته مشورت گرفته و بهترین کیفیت را با بهترین قیمت خرید نمایید.

چه شرکتی را برای نصب دوربین در تهران انتخاب کنیم؟

همانطور که بیان شد شرکت های مختلفی برای نصب دوربین مدار بسته در سطح شهر تهران وجود دارد. ولی انتخاب اینکه کدام یک از این شرکت ها برای نصب دوربین مداربسته در تهران مناسب می باشد،یک موضوع بسیار تخصصی و احتیاجمند تجربه و دانش کافی می باشد.

در صورتی که شما قصد نصب دوربین در منزل خود را دارید و یا کلا قصد دارید در شهر تهران که زندگی می کنید برای محل زندگی و یا کسب و کار خود دوربین مداربسته نصب کنید توصیه می کنیم که موارد زیر را به هر نصاب دوربین ای که تماس گرفته و از ایشان بخواهید تا بتوانید با اطلاعات کسب شده از نصاب های مختلف بهترین نصاب دوربین مداربسته برای شهر تهران را انتخاب نمایید .

سوالاتی که باید از نصاب های دوربین مداربسته در شهر تهران بپرسید عبارتند از :

** برند دوربین مداربسته قرار است برای شما نصب شود

** نمونه تصویر دوربین مداربسته

** پیش فاکتور دارای آدرس و شماره تلفن

** ارائه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش

** دارا بودن یک محل تعیین برای خدمات پس از فروش و گارانتی

** دارای یک شرکت ثبت شده

** پیش قرارداد نصب دوربین در محل شما

** نمونه کارها و رضایت مشتریان قبلی (این مورد را می توانید از وب سایت ایشان و یا پیج اینستاگرامی ایشان جویا شوید).

بنابراین در صورتیکه قصد نصب دوربین مداربسته در تهران را دارید ضروری است که حتما از یک شرکت دارای تخصص در حوزه نصب دوربین مدار بسته ، تعمیر و به روز رسانی دوربین مدار بسته استفاده نمایید، شرکت چشمان بیدار آریا با سابقه بیش از 20 سال در حوزه دوربین مداربسته آماده ارائه تمامی خدمات فنی و مهندسی در حوزه دوربین و دزدگیر می باشد لذا در صورتی که احتیاج به این خدمات دارید حتماً از خدمات شرکت چشمان بیدار آریا استفاده نمایید.

ادرس شرکت چشمان بیدار آریا : تهران خیابان جمهوری- بعد از پل حافظ - پاساژ امجد ط 4 واحد 12 - تلفن 66762449

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1444

به "نصب دوربین مداربسته در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب دوربین مداربسته در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید