هواشناسی کرمان در خصوص سیلابی شدن رودخانه های فصلی هشدار داد

به گزارش سبزا، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از هشدار در خصوص آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی اطلاع داد.

هواشناسی کرمان در خصوص سیلابی شدن رودخانه های فصلی هشدار داد

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مریم سلاجقه روز پنج شنبه با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان کرمان از روز چهارشنبه 27 فروردین گفت: این سامانه بارشی در بیشتر مناطق به ویژه جنوب و غرب استان تا روز شنبه 30 فروردین ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش رگباری باران، رعد و برق، بارش احتمالی تگرگ و وزش تندبادهای لحظه ای در این مناطق توضیح داد: آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، برخورد صاعقه و بارش تگرگ به دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان با اشاره به احتمال ایجاد اختلال در ترددهای درون شهری و برون شهری هشدار داد از تردد در حاشیه مسیل ها و حریم رودخانه ها و صعود به ارتفاعات پرهیز گردد.

سلاجقه اظهار داشت: دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری ها و فرمانداری ها برای انجام تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آبگرفتگی معابر آمادگی داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 769

به "هواشناسی کرمان در خصوص سیلابی شدن رودخانه های فصلی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواشناسی کرمان در خصوص سیلابی شدن رودخانه های فصلی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید