وقوع انفجار در پایتخت گرجستان

به گزارش سبزا، منابع مختلف خبری از وقوع انفجاری در تفلیس، پایتخت گرجستان و کشته شدن دست کم یک نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر در این حادثه خبر داده اند.

وقوع انفجار در پایتخت گرجستان

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، منابع مختلف خبری از وقوع انفجاری در تفلیس، پایتخت گرجستان و کشته شدن دست کم یک نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر در این حادثه خبر داده اند.

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در گرجستان این انفجار در نزدیکی ساختمان سالن کنسرت عظیم فیلارمونیک، یکی از مراکز فرهنگی تفلیس روی داده است و اکنون تیم های امداد و نجات در محل حادثه حضور دارند.

همچنین گفته شده این انفجار با تلفاتی همراه بوده، اما تا به امروز اطلاعات دقیق آن منتشر نشده است. دلیل این حادثه نیز نشت گاز طبیعی گزارش شده است.

شاهدان عینی به خبرنگاران گفتند: ما صدای انفجار بلندی را شنیدیم. ما نمی دانیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. پلیس و خودرو های امدادی به سرعت رسیدند. آن ها گفتند که سه نفر مجروح شده و یک نفر نیز کشته شده است.

بر اساس اطلاعات اولیه یک کپسول گاز در باشگاه دژا وو که در حال حاضر تحت تعمیرات واقع شده است منفجر شده است. در حال حاضر مناطق اطراف این حادثه محاصره شده است.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1055

به "وقوع انفجار در پایتخت گرجستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع انفجار در پایتخت گرجستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید