چاقی صورت با ماسک سیب زمینی

به گزارش سبزا، اگر صورت شما لاغر است، باید به شما این مژده را بدهیم که با سیب زمینی به راحتی می توانید صورت خود را پرتر و زیباتر کنید.

چاقی صورت با ماسک سیب زمینی

استفاده از ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت تاثیر فوق العاده دارد. سیب زمینی به عنوان یک عامل ضدپیری بسیار تاثیرگذار شناخته شده است و نقش بسیار موثری در کاهش چین و چروک پوست دارد. استفاده از آب سیب زمینی سبب درخشش بیش تر و نرمی پوست می گردد، بعلاوه از بین رفتن چروک صورت باعث می گردد تا بافت پوست پر شده و صورت چاق به نظر برسد و از این رو چاقی صورت با سیب زمینی امکان پذیر خواهد شد. برای آشنایی با ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت در این مطلب مجله اینترنتی دلتا با ما همراه باشید.

آب سیب زمینی برای چاق شدن صورت

به مدت 2 هفته بدون تغییر خاصی در رژیم غذایی خود، هر روز، آب 2 تا 3 عدد سیب زمینی میانه را مصرف کنید. آب به دست آمده را باید خوب هم بزنید و بعد از آن بلافاصله بهره ببرید. متخصصان پوست، معتقدند مصرف آب سیب زمینی برای پر شدن صورت مفید است.

مایعات برای حفظ سفتی و خاصیت انعطاف پذیری پوست ضروری است. بعلاوه به گفته متخصصان، سیب زمینی دارای اندازه زیادی آنتی اکسیدان از جمله پلی فنولز طبیعی است که نوعی ریز ماده مغذی به شمار میرود و در بسیاری از گیاهان یافت می گردد.

هرچه سیب زمینی تازه تر باشد، اندازه ماده های مغذی و ویتامین C آن بیش تر است. سیب زمینی دارای ویتامین B6 هم است. از استفاده سیب زمینی سبز یا جوانه زده خودداری کنید برای این که سمی است.

استفاده از ماسک سیب زمینی برای چاق شدن صورت

یک روش دیگر برای پر شدن صورت، استفاده از ماسک سیب زمینی است. ماسک سیب زمینی خواص فوق العاده ای برای پوست دارد. مصرف سیب زمینی به صورت موضعی بر روی پوست صورت، سبب روشن شدن پوست، از بین رفتن لکه های پوستی، کاهش چین و چروک و چاقی آن می گردد.

حتما شنیده اید که ماده اصلی محصولات آرایشی برای جوان سازی پوست، کلاژن است. سیب زمینی مملو از کلاژن است؛ بدین ترتیب استفاده از ماسک سیب زمینی خام سبب کلاژن سازی در پوست شده و باعث جوان شدن پوست صورت و سفتی آن می گردد.

بعلاوه نشاسته موجود در ماسک سیب زمینی خام در طولانی مدت باعث چاق شدن موضعی صورت می گردد. برای استفاده از ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت شما می توانید مقداری از آب سیب زمینی را به صورت خود بمالید یا روزانه یک سیب زمینی کوچک را رنده نموده، با قدری عسل ترکیب کنید و روی صورتتان قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با یک ماسک فوق العاده چروک دور لب را از بین ببرید را مطالعه کنید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2159

به "چاقی صورت با ماسک سیب زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاقی صورت با ماسک سیب زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید