کلاهبرداری100 میلیاردی فروش آپارتمان درکرمان

به گزارش سبزا، فرمانده انتظامی استان کرمان ازدستگیری 2متهم که بافروش آپارتمان 100میلیارد ریال کلاهبرداری نموده اند اطلاع داد.

کلاهبرداری100 میلیاردی فروش آپارتمان درکرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری گفت: کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان در پی وقوع چندین فقره شکایت و کلاهبرداری تحت اسم فروش آپارتمان از شهروندان پیروز شدند 2نفر را در این زمینه شناسایی و با شگرد های پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر نمایند.

وی در مورد شگرد این افراد اعلام کرد:متهمان با تاسیس شرکت تعاونی مسکن و با شیوه تبلیغات گسترده در رابطه با خانه دار کردن شهروندان، مبالغی را به صورت علی الحساب در مراحل مختلف اخذ و هر واحد مسکونی را به چندین نفر می فروختند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اضافه کرد:متهمان واحد های مسکونی را تا 50درصد پیشرفت فیزیکی جهت اغفال مال باختگان واخذ وجوهات بیشتر ساخته وسپس متواری می شدند،که تا به امروز فروش آپارتمان های متعددی در بعضی شهرستان ها و در مرکز استان به وسیله این افراد محرز شده و تحقیقات بیشتر از آن ها ادامه دارد.

سردارناظری،بابیان اینکه تا کنون 75نفرازشاکیان شناسایی شده اند، توضیح داد:رسید گی به ابعاد دیگر این پرونده به منظور احقاق حق تمامی شکات و شهروندانی که اغفال شده اند در حال اجرا است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی آپارتمان هایی که این افراد به فروش رسانده اند از سوی کارشناسان امر بیش از 100 میلیارد ریال اسم شده متذکر شد: تعاونی مورد بحث دارای مجوز قانونی بوده و برای فعالیت های انبوه سازی تأسیس شده است،اما اعضای این شرکت تغییر رویه داده و اعمال غیر قانونی مرتکب شده اند،لذاشهروندان باید درخصوص این موارد به افرادی که نمی شناسند اطمینان ننمایند تا مانع از وقوع چنین جرایمی شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1705

به "کلاهبرداری100 میلیاردی فروش آپارتمان درکرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری100 میلیاردی فروش آپارتمان درکرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید