گوگل شایعه لغو شدن پیکسل 5A را تکذیب کرد

به گزارش سبزا، ساعاتی قبل چند منبع مختلف اعلام کردند که ساخت پیکسل 5A منتفی شده است اما گوگل خیلی سریع به این خبر واکنش نشان داد و این شایعه را تکذیب کرد.

گوگل شایعه لغو شدن پیکسل 5A را تکذیب کرد

یکی از افشاگران مشهور به نام جان پروسر چند ساعت قبل بیان کرد که به دلیل کمبود جهانی تراشه، گوگل ساخت این گوشی را لغو نموده است. همچنین در ادامه سایت معتبر Android Central هم به نقل دو منبع این خبر را تأیید کرد. به نظر می رسد گوگل هم برای ساخت این گوشی با مشکل کمبود جهانی تراشه دست و پنجه نرم می نماید و به همین خاطر بر اساس بیانیه گوگل، این گوشی فقط راهی بازار آمریکا و ژاپن خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده از پیکسل 5A، این گوشی شباهت زیادی به نسل قبلی دارد و از بین ویژگی های آن می توانیم به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن FHD+ و دوربین دوگانه اشاره کنیم. گوگل در ماه می (اردیبهشت) میخواهد کنفرانس سالانه I/O را به صورت مجازی برگزار کند و احتمالا در همین رویداد پیکسل 5A معرفی خواهد شد.

همچنین باید نسل جدید گوشی پرچم دار گوگل به نام پیکسل 6 هم اشاره کنیم که طبق گزارش ها، از چیپست اختصاصی بهره می برد. در هر صورت همانطور که احتمالا می دانید، گوشی های مقرون به صرفه گوگل در بعضی کشورها هواداران زیادی دارند و باید ببینم آیا پیکسل 5A هم می تواند نظر کاربران را جلب کند یا نه.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1537

به "گوگل شایعه لغو شدن پیکسل 5A را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل شایعه لغو شدن پیکسل 5A را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید