10 بازی برتر مارول در تمام دوران

به گزارش سبزا، ابرقهرمان ها این روز ها با فیلم ها و بازی های مختلفی که به تازگی از آن ها منتشر شده، به محبوبیت فوق العاده و بی سابقه ای دست پیدا نموده اند. بخش زیادی از این محبوبیت به لطف کمپانی مارول حاصل شده است. اگر دوست دارید در نقش قهرمانان افسانه ای مارول به ماجراجویی بپردازید، تعدادی بازی عالی در بازار وجود دارد که در ادامه 10 نمونه از برترین آن ها گردآوری شده است.

10 بازی برتر مارول در تمام دوران

10. X-Men 2: Clone Wars

تهیه نماینده: Sega / سازنده: .HeadGames, Inc

سال انتشار: 1995

پلتفرم: Sega Genesis

مردان ایکس بزرگ ترین ابرقهرمانان دهه 90 میلادی بودند. هواداران جوان در سراسر جهان رویای این را داشتند که یکی از جهش یافته های شاد مارول باشند و بازی اکشن و کوآپ استودیوی هدگیمز به تحقق این رویا یاری کرد. بازیکنان در بازی شخصیت های Beast، Cyclops، Gambit، Nightcrawler Psylocke و Wolverine را کنترل می نمایند که در سراسر جهان برای از بین بردن Phalanx سفر نموده و قصد دارند تا مردم را از تبدیل شدن به برده های این ویروس نجات دهند. هر قهرمان مجموعه ای از قدرت های منحصربه فرد خود را دارد که به او در مبارزه یاری می نماید و بر نحوه عبور آن ها از محیط تأثیر می گذارد. این توانایی های متفاوت باعث شده تا ارزش تکرار بازی بالا رود.

9. Marvel Strike Force

تهیه نماینده: Scopely و FoxNext / سازنده: Scopely و FoxNext

سال انتشار: 2018

پلتفرم: اندروید و iOS

به عنوان یک مأمور ویژه که برای سازمان بریتانیایی S.T.R.I.K.E کار می نماید، شما وظیفه دارید تا گروهی از قهرمانان را برای محافظت از سیاره در برابر تهدید بیگانگان جمع آوری کنید. با این حال قابل ذکر است که ما بازی موبایلی و نوبتی مارول را به خاطر داستانش دوست نداریم. ما عاشق جمع آوری لیستی از قهرمانان و شروران محبوب خود در جهان هستیم. مبارزات نوبتی Strike Force میزان مناسبی از المان های استراتژی دارند و باز کردن شخصیت های نو فوق العاده اعتیادآور است.

8. X-Men Origins: Wolverine

تهیه نماینده: Activision / سازنده: Raven Software

سال انتشار: 2009

پلتفرم: PS3، PS2، Xbox 360، Wii، PC

ولورین یکی از دوست داشتنی ترین قهرمانان مارول است و علت خوبی هم دارد. او فردی خشن است که می تواند تقریبا از هر آسیبی جان سالم بدر ببرد. این بازی بر اساس فیلمی با همین نام در سال 2009، به وسیله ریون سافتور توسعه داده شد و به هواداران اجازه می دهد تا در گذشته لوگان کاوش نمایند و در عین حال لشکری از دشمنان نگون بخت را با چنگال های نابودنشدنی اش کنار بزنند. تماشای بدن او که به آرامی بعد از یک حمله بهبود می یابد، بی نهایت مجذوب کننده است و انیمیشن حملات هم از کیفیت بالایی برخوردار است. ایکس من اریجینز نه تنها یک بازی فوق العاده از جهانی مارول است، بلکه از فیلم مذکور نیز بهتر عمل می نماید.

7. X-Men

تهیه نماینده: Konami / سازنده: Backbone Entertainment

سال انتشار: 1992

پلتفرم: Arcade، PS3، Xbox 360

مردان ایکس یک بازی در سبک Beat em up است که به وسیله کونامی در سال 1992 بر اساس تیم ابرقهرمانی محبوب کمیک های مارول به همین نام برای دستگاه های آرکید فراوری و منتشر شد. طراحی شخصیت های بازی بر اساس کارتون X-Men: Pryde of the X-Men محصول 1989 است. در این بازی، حداکثر تا شش بازیکن می توانند مردان ایکس را کنترل نمایند تا دشمن اصلی خود مگنتو را شکست دهند. ایکس من یکی از پنج بازی آرکید اختصاصی پردرآمد سال 1992 در ایالات متحده بود، در حالی که انجمن اپراتورهای تفریح و موسیقی (AMOA) آن را نامزد دریافت جایزه نوآورانه ترین فناوری نو کرد.

6. Lego Marvel Super Heroes

تهیه نماینده: Warner Bros / سازنده: Travellers Tales

سال انتشار: 2013

پلتفرم: PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One، Wii U، 3DS، Vita، PC

بازی های لگو چندان چالش بر انگیز نیستند و برای برطرف خستگی بسیار لذت بخش هستند. پس از موفقیت فیلم انتقام جویان در سال 2012، استودیوی Travellers Tales با همکاری کمپانی TT Fusion تصمیم گرفت تا ماجراجویی نوی را در جهان محبوب مارول شروع کند. سفری که در نهایت به بازی لگو مارول ختم شد. نه تنها لیست شخصیت ها به طرز عجیب و غیرقابل باوری بزرگ بود، بلکه هر قهرمان مجموعه ای از قدرت های منحصربه فرد خود را داشت و به خاتمه رساندن مراحل به طور باورنکردنی رضایت بخش بود.

5. Spider-Man 2

تهیه نماینده: Activision / سازنده: Treyarch

سال انتشار: 2004

پلتفرم: PS2، Xbox، GameCube

برای مدت طولانی، اسپایدرمن 2 برترین بازی مارول در نظر گرفته می شد. این اثر که بر اساس فیلم سم ریمی در همان سال ساخته شده بود، مرد عنکبوتی را در کوشش برای حفظ تعادل بین زندگی عادی و ابرقهرمانی خود در حالی که با دشمنانی مانند کرگدن، گربه سیاه و دکتر اختاپوس مبارزه می کرد، به تصویر می کشید. کاوش در منهتن جهان باز استودیوی Treyarch بسیار سرگرم نماینده و نبرد ها سریع و روان بودند. با این حال، مکانیک های تارزنی و پرش های مرد عنکبوتی بودند که تبدیل به معیاری برای قضاوت سایر بازی های اقتباس شده از این شخصیت شدند.

4. The Incredible Hulk: Ultimate Destruction

تهیه نماینده: Vivendi Universal Games / سازنده: Radical Entertainment

سال انتشار: 2005

پلتفرم: PS2، Xbox، GameCube

تعداد کمی از بازی ها به شما اجازه می دهند تا مانند یک ماشین خشم غیرقابل توقف در بازی هالک استودیوی رادیکال اینترتینمنت رفتار کنید. هالک روی دیوارها می دود، ماشین ها را منفجر می نماید و به طور کلی هر چیز احمقانه ای که سر راهش قرار بگیرد را از بین می برد. نبرد با باس هایی نظیر Devil Hulk، Mercy و Abomination واقعا حماسی است. در بازی بروس بنر فقط می خواهد مخفیانه دور از اجتماع باشد و در خصوص درمان بیماری خود تحقیق کند، اما جهان نمی خواهد او را تنها بگذارد. ما هم نمی خواهیم او را تنها بگذاریم، زیرا سیستم مبارزات بسیار سرگرم نماینده است.

3. Marvel: Ultimate Alliance

تهیه نماینده: Activision / سازنده: Raven Software

سال انتشار: 2006

پلتفرم: Xbox، Xbox 360، PS2، PS3

بازی بر اساس مجموعه کمیک های X-Men Legacy توسعه داده شده است و با المان های اکشن و نقش آفرینی الهام گرفته از سری محبوب دیابلو، همه شخصیت های اصلی مارول را در اختیار شما قرار می دهد. بازی به صورت کوآپ تا حداکثر چهار بازیکن قابل تجربه است و در آن بازیکنان درگیر سناریوهای خطرناکی مانند محافظت از یک هلی کریر در برابر اژدهای Fin Fang Foom، رهایی ساکنان آتلانتیس از کنترل فکر و غیره هستند. Marvel Ultimate Alliance 3 محتوای زیادی برای تجربه دارد.

2. Ultimate Marvel vs. Capcom 3

تهیه نماینده: Capcom / سازنده: Capcom

سال انتشار: 2011

پلتفرم: PS4، Xbox One، PC، PS3، Xbox 360، Vita

سری Marvel vs. Capcom تنها جایی است که می توانید همکاری کاپیتان آمریکا با کاپیتان کماندو یا مگامن را ببینید که پابه پای مرد آهنی می جنگند. ما برای Marvel vs. Capcom 2: New Age of Heroes هم احترام قائل هستیم، با این حال انتشار Marvel vs. Capcom 3 تعادل کاملی بین المان های مبارزات و لیست بزرگ شخصیت های آن ایجاد کرد. بازی یادآور قانون نانوشته ای است که می گوید هر گاه از اکشن خوبی برخوردار هستید، احتیاج چندانی به داستان باکیفیت ندارید.

1. Spider-Man

تهیه نماینده: Sony Interactive Entertainment / سازنده: Insomniac Games

سال انتشار: 2018

پلتفرم: PlayStation 4، PlayStation 5

بازی اسپایدرمن 2018 در زمان انتشار یکی از کاندیدهای اصلی بازی سال بود و استودیوی اینسامنیاک گیمز به طرز ماهرانه ای تمام مکانیزم های دلخواه هواداران از بازی های قبلی این شخصیت محبوب را با المان های نوی ترکیب کرد تا اثری خاص خلق کند. مبارزات مرد عنکبوتی و سیستم تارزنی برترین چیزی است که تا به حال در بازی های اسپایدرمن دیده ایم. از طرفی بازی داستان مجذوب کنندهی را روایت می نماید که اقدامات پیتر پارکر و بعلاوه شخصیت جایگزین او را برجسته می نماید. با توجه به موفقیت بازی، انتظار برای دنباله آن سخت خواهد بود، زیرا می خواهیم ببینیم که سازندگان در ادامه با عنکبوت محبوبمان چه می نمایند.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1905

به "10 بازی برتر مارول در تمام دوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازی برتر مارول در تمام دوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید