60 هزار نفر برای خرید هزار خودروی K132 ثبت نام کردند

به گزارش سبزا، محسن ناقدی گفت: بخش جالب توجهی از خودروهای مونتاژی فراوریی یعنی دانگ فنگ، سوزوکی و تندر 90 که به دلیل تحریم ها فراوری نمی شوند، با مشتریان معین تکلیف شده و برای بقیه مشتریان به دنبال برنامه های فروش جایگزین هستیم.

60 هزار نفر برای خرید هزار خودروی K132 ثبت نام کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از عصر ایران، قائم مقام ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش از فاکتور شدن و تحویل حدود 9 هزار دستگاه از مجموع 15 هزار دستگاه خودروی تعهدشده از سوی این گروه در برنامه فروش فوق العاده اخیر اطلاع داد.

محسن ناقدی، در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در محل شرکت ساپکو اضافه نمود: تا پیش از انتها تیرماه به عدد جالب توجهی در حوزه تحویل خواهیم رسید و برنامه فروش بعدی را نیز پس از اتمام تحویل های خودروهای یادشده شروع خواهیم کرد.

ناقدی گفت: از 25 آبان پارسال تا امروز همه خودروهای برنامه های فروش فوری ایران خودرو به مشتریان تحویل شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز 142 هزار دستگاه خودرو در این گروه فراوری شده که در همسنجی با پارسال 31 درصد رشد داشته است.

قائم مقام ایران خودرو، تعداد خودروهای تحویل شده تا امروز را 95 هزار دستگاه برشمرد که نسبت به مدت مشابه پارسال 21 درصد رشد داشته است.

به گفته این مقام مسئول ایران خودرو، مجموعه تعهدات معوق این خودروساز از شهریورماه پارسال که 200 هزار عدد دستگاه خودرو بود امروز به 50 هزار دستگاه کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بخش جالب توجهی از خودروهای مونتاژی فراوریی یعنی دانگ فنگ، سوزوکی و تندر 90 که به دلیل تحریم ها فراوری نمی شوند، با مشتریان معین تکلیف شده و برای بقیه مشتریان به دنبال برنامه های فروش جایگزین هستیم.

ثبت 60 هزار تقاضا برای سدان K132 ایران خودرو

قائم مقام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در امور بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به پیش ثبت نام 60 هزار نفر برای محصول پروژه K132 گفت:این تعداد ثبت نام نشان از استقبال بالای بازار از این محصول است.

ارسال دعوتنامه دنا پلاس اتومات از مردادماه

این مقام مسئول در ایران خودرو در ادامه به ارسال دعوت نامه های خودروی دنا پلاس اتوماتیک در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: دعوتنامه های دنا پلاس اتوماتیک از اوایل مردادماه برای مشتریان ارسال می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1064

به "60 هزار نفر برای خرید هزار خودروی K132 ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 هزار نفر برای خرید هزار خودروی K132 ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید