شروع تحقیقات سنای برزیل برای رسیدگی به قصور احتمالی بولسونارو در مقابله با کرونا

به گزارش سبزا، تحقیقات سنا در خصوص رسیدگی دولت برزیل به همه گیری کرونا، روز سه شنبه شروع شد و قانون گذاران روندی را شروع کردند که ممکن است پیش از انتخابات سال آینده، دردسر بزرگی را برای ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل به وجود آورد.

شروع تحقیقات سنای برزیل برای رسیدگی به قصور احتمالی بولسونارو در مقابله با کرونا

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به نقل از رویترز، حدود 400 هزار نفر در برزیل بر اثر کووید 19 مرده اند که دومین نرخ بالای مرگ و میر در دنیا، پس از آمریکاست. از بولسونارو، کاپیتان راست افراطی سابق ارتش، به خاطر کوشش های طولانی مدت برای کم جلوه دادن خطرات ویروس، اجتناب از ماسک و اصرار به درمان های اثبات نشده، نقدها شدیدی شده است.

نظارت بر این تحقیق توسط سناتور رنان کالهیروس، قانون گذار حرفه ای و منتقد کلیدی بولسونارو صورت می گیرد که مسئول گزارش نهایی است. تصمیمات رویه ای بر عهده سناتور عمر عزیز، از ایالت به شدت ضربه دیده آمازوناس به عنوان رئیس کمیته و راندولف رودریگز به عنوان معاون وی، خواهد بود.

این تحقیق قرار است بر تأخیرهای دولت در تأمین واکسن، از جمله جزئیات مذاکرات صورت گرفته با داروسازان خارجی و اقدامات اشتباه در آمازوناس، جایی که سال گذشته نژاد جدیدی از ویروس بروز پیدا کرد، متمرکز گردد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1538

به "شروع تحقیقات سنای برزیل برای رسیدگی به قصور احتمالی بولسونارو در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تحقیقات سنای برزیل برای رسیدگی به قصور احتمالی بولسونارو در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید