این آبمیوه خوشمزه فشار خون را کاهش می دهد و نمی گذارد پیر شوید

به گزارش سبزا، آبمیوه ای که در این مطلب معرفی می کنیم می تواند به کاهش التهاب، مبارزه با سرطان و کاهش سطح فشار خون یاری کند.

این آبمیوه خوشمزه فشار خون را کاهش می دهد و نمی گذارد پیر شوید

انار سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول ها است که می تواند به کاهش التهاب، مبارزه با سرطان و کاهش سطح فشار خون یاری کند. علاوه بر این فواید انار به عنوان میوه ای با تاثیر منحصر بفرد بر سلول های پیر بدن انسان شناخته شده است.

پس از 50 سالگی سلول های شما آغاز به مبارزه با بازیافت میتو کندری می نمایند که به طور مستقیم بر قدرت عضلاتتان تاثیر می گذارد. اگر بدن شما نتواند میتو کندری ها را به سرعت بازیافت کند ممکن است خطر تجمع محتویات آن افزایش یافته و خطر ابتلا به بیماری های نو مانند پارکینسون افزایش خواهد یافت.

خبر خوب آن است که انار حاوی مولکولی است که میکروبیوم روده شما آن را به چیزی به نام یورولیتین اِی (Urolithin A) تبدیل می نماید ترکیبی که می تواند به حفظ سلامت فرآیند میتوکندری شما یاری کند.

با وجود این، توجه به این نکته مهم است که بعضی از افراد ممکن است فلور روده داشته باشند که قادر به تبدیل این ترکیب نباشد به این معنی که آب انار تاثیر زیادی بر روی آنان نخواهد داشت.

منبع: همشهری

منبع: فرادید
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 2136

به "این آبمیوه خوشمزه فشار خون را کاهش می دهد و نمی گذارد پیر شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آبمیوه خوشمزه فشار خون را کاهش می دهد و نمی گذارد پیر شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید