این هفته تکلیف پرسپولیس تعیین می گردد، مشکل ویلموتس حل خواهد شد

به گزارش سبزا، به گزارش خبرنگاران، این روزها صحبت از احتمال ایجاد تغییرات در باشگاه پرسپولیس مطرح می گردد. از یک سو گفته می گردد مهرداد هاشمی عضو هیات مدیره استعفا نموده و فرد دیگری جایگزینش خواهد شد. از سوی دیگر بحث کنارگذاشتن ایرج عرب و انتخاب جانشین او هم بالا گرفته است.

این هفته تکلیف پرسپولیس تعیین می گردد، مشکل ویلموتس حل خواهد شد

محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش درباره احتمال تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوعات مطرح بوده ولی قطعی نیست. ظرف این هفته پرسپولیس مشخص تکلیف خواهد شد.

یکی دیگر از موضوعات فوتبالی مربوط به مسائل فدراسیون فوتبال برای پرداخت دستمزد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی است. فدراسیون فوتبال بارها از دولت و وزارت ورزش برای پرداخت بخشی از قرارداد ویلموتس درخواست یاری نموده است.

داورزنی در این باره گفت: اینکه بخواهیم پرداخت دستمزد سرمربی تیم ملی را به یاری دولت منوط کنیم، شامل سایر رشته ها هم می گردد. ان شاءالله مشکل ویلموتس هم حل خواهد شد.

معاون وزیر ورزش همچنین با اشاره به کوشش دولت برای خصوصی سازی دو باشگاه پرطرفدار ایران تاکید نمود که با مصوبه جدید، واگذاری استقلال و پرسپولیس غیر ممکن می گردد.

وی گفت: مصوبه مجلس باعث شد تا نوع واگذاری استقلال و پرسپولیس تغییر کند. این مدلی که ارائه نموده اند، احتیاج به اصلاح مصوبه دارد. اگر اصلاح نگردد نوع واگذاری کند و تقریبا غیر ممکن می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 278

به "این هفته تکلیف پرسپولیس تعیین می گردد، مشکل ویلموتس حل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این هفته تکلیف پرسپولیس تعیین می گردد، مشکل ویلموتس حل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید