بازیکن رئال مادرید به کرونا مبتلا شد ، لالیگا 2 هفته تعلیق می شود

به گزارش سبزا، پس از مثبت شدن تست کرونای تری تامپکینز بسکتبالیست رئال مادرید هر دو تیم فوتبال و بسکتبال رئال به قرنطینه رفتند.

بازیکن رئال مادرید به کرونا مبتلا شد ، لالیگا 2 هفته تعلیق می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ساعاتی پیش تست کرونای تری تامپکینز بسکتبالیست باشگاه رئال مادرید مثبت اعلام شد. اتفاقی که تیم های بسکتبال و فوتبال رئال را به قرنطینه برد.

بلافاصله پس از مثبت شدن تست کرونای تامکینز، سران رئال به اعضای هر دو تیم بسکتبال و فوتبال اطلاع دادند که باید پروتکل های ایمنی را رعایت کرده و خود و خانواده های شان را در قرنطینه قرار دهند. به همین دلیل تمرین امروز رئال که قرار بود ساعت 13.30 به انجام برسد، لغو شد و بازیکنان با جمع آوری وسایل خود روانه منزل شدند.

هرچند تست کرونای بازیکن بسکتبال رئال مثبت شده، ولی مناطقی در کمپ والدبباس برای هر دو تیم بسکتبال و رئال مشترک است و به همین دلیل ممکن است کرونا به فوتبالیست های رئال هم سرایت کرده باشد. قرار است از تمامی اعضای تیم فوتبال و بسکتبال، تست کرونا گرفته شود.

به این ترتیب و به احتمال فروان دیدار هفته بعد رئال برابر سیتی در لیگ قهرمانان نیز لغو خواهد شد. امروز همچنین بازی های لالیگا نیز موقتا برای دو هفته به حالت تعلیق در آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 795

به "بازیکن رئال مادرید به کرونا مبتلا شد ، لالیگا 2 هفته تعلیق می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن رئال مادرید به کرونا مبتلا شد ، لالیگا 2 هفته تعلیق می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید