برای بازسازی استادیوم آزادی ، پرسپولیس پول نمی دهد، تعهد می دهد

به گزارش سبزا، چندین روز جلسه پی در پی، بالاخره تصمیم گیری ها را به این سمت و سو برد که با توجه به زمان اندکی که برای برطرف نواقص آزادی وجود دارد، مسوولان استادیوم آزادی، فعلاً اولویت را روی برطرف نواقصی بگذارند.

برای بازسازی استادیوم آزادی ، پرسپولیس پول نمی دهد، تعهد می دهد

به گزارش خبرنگاران ، هزینه 15 میلیاردی برای بازسازی استادیوم آزادی که می گفتند باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند، شوک بزرگی بود برای باشگاهی که با مسائل مالی متعددی دست و پنجه نرم می نماید. خیلی زود اما مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی از بیان اینکه پرداخت این مبلغ بر عهده باشگاه پرسپولیس است، پشیمان شد. در نهایت هم برآیند همه این اتفاقات به این نقطه رسید که استادیوم آزادی متعلق به فوتبال ایران است و برای پرداخت هزینه سنگین رفع نواقصش باید عزمی ملی داشت.

در این بین عده ای پرداخت این هزینه ها را به گردن فدراسیون فوتبال می انداختند، یا به شرکت توسعه مربوط می دانستند. نتیجه نهایی اما این بود که یک نهاد به طور مستقل از پس پرداخت این هزینه سنگین برنمی آید.

چندین روز جلسه پی در پی در این رابطه، بالاخره تصمیم گیری ها را به این سمت و سو برد که با توجه به زمان اندکی که برای رفع نواقص آزادی وجود دارد، مسوولان استادیوم آزادی، فعلاً اولویت را روی رفع نواقصی بگذارند که در طول این مدت زمان امکان پذیر هستند.

نواقصی که با هزینه و زمان کمتری رفع می شوند و می توانند تا حدودی نمایندگان ای اف سی را به کوشش ایران در جهت استانداردسازی استادیوم آزادی خوش بین کند. بابت رفع باقی نواقص هم باشگاه پرسپولیس باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا تعهد بدهد و برخلاف اینکه گفته می گردد، کار نه به جابه جایی محل میزبانی پرسپولیس می کشد و نه حتی پرداخت جریمه. این البته برنامه ای است که برای دیدار برگشت با السد در نظر گرفته شده و در صورت صعود پرسپولیس به فینال، باید باشگاه برای رفع نواقع بعدی برنامه ریزی کند.

220 - 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 68

به "برای بازسازی استادیوم آزادی ، پرسپولیس پول نمی دهد، تعهد می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازسازی استادیوم آزادی ، پرسپولیس پول نمی دهد، تعهد می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید