مشخص تکلیف بیمارستان نیمه کاره هلال احمر ایران ، راه اندازی بیمارستان براساس احتیاج های درمانی عمان

به گزارش سبزا، رئیس جمعیت هلال احمر از معین تکلیف سند بیمارستان و بحث و گفتگو با مقامات بهداشتی کشور عمان برای راه اندازی و تجهیز بیمارستان براساس احتیاج های درمانی این کشور اطلاع داد.

مشخص تکلیف بیمارستان نیمه کاره هلال احمر ایران ، راه اندازی بیمارستان براساس احتیاج های درمانی عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کریم همتی با اعلام این خبر گفت: در سفر به کشور عمان و به منظور آنالیز شرایط بیمارستان هلال احمر ایران در این کشور، چند جلسه متعدد با سفیر و معاونین و اعضای سفارت ایران در عمان در همین خصوص و همچنین بازدید میدانی از محل بیمارستان که سال 1393 خریداری شده و به شکل یک ساختمان نیمه کاره و بدون استفاده رها شده است، انجام شد.

وی اضافه نمود: ساختمان این بیمارستان بعد از خریداری، نیمه کاره رها و بسیاری از تعهدات فروشنده انجام نشده و بر خلاف آنچه که قرار بوده طبق قرارداد منعقد شده، پرداخت مبلغ خرید بیمارستان به شکل تدریجی انجام گردد، همان سال و ظرف چند ماه، کل مبلغ قرارداد که به قیمت امروز، 14 میلیون و 300 هزار دلار یا 5.5 میلیون ریال عمانی بوده پرداخت شده در صورتی که هیچکدام از تعهدات فروشنده انجام نشده است.

دکتر همتی گفت: بعد از بازدید از بیمارستان با فروشنده ساختمان نیز در مورد انتقال سند و سایر تعهدات فروشنده جلسه داشتیم. علاوه بر آن، امروز قبل از ظهر با مشاور و معاونین وزیر بهداشت کشور عمان در همین زمینه جلسه ای برگزار گردید و دیدگاه های طرفین در مورد نیازمندی های درمانی عمان و همکاری هایی که می توان داشت، مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید نمود: بعد از بازگشت به تهران، زمینه های همکاری دو کشور آنالیز و فرایند های منتج به انتقال سند بیمارستان انجام و سپس مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1175

به "مشخص تکلیف بیمارستان نیمه کاره هلال احمر ایران ، راه اندازی بیمارستان براساس احتیاج های درمانی عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص تکلیف بیمارستان نیمه کاره هلال احمر ایران ، راه اندازی بیمارستان براساس احتیاج های درمانی عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید