حریری: من طرف معین کننده تحریم های آمریکا نیستم

به گزارش سبزا، نخست وزیر لبنان خاطرنشان کرد: اقداماتی که برای توسعه و رشد در فرودگاه بین المللی بیروت در جریان است برای تسهیل ورود و خروج مسافران است و ما یک مدت بر روی این امر فعالیت کردیم و ما کسی نیستیم که تحریم های آمریکا را معین می نماید.

حریری: من طرف معین کننده تحریم های آمریکا نیستم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت النشره، سعد حریری، نخست وزیر لبنان در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود پس از افتتاح مرحله توسعه جدید فرودگاه بین المللی بیروت اعلام نمود: دستاوردهایی در مراکز ایست های بازرسی محقق شده و ما به عنوان دولت، وزارت کار و کشور تمامی اقداماتی که جاری است را ادامه می دهیم تا مسافران بتوانند به وسیله فرودگاه بیروت سفر خوبی داشته باشند.

نخست وزیر لبنان در پاسخ به سوالی درخصوص امکان اعمال تحریم های آمریکا بر شخصیت های جدید لبنانی گفت: من کسی نیستم که تحریم های آمریکا را تعیین می نماید، دولت آمریکا در خصوص این مساله به طور واضح عمل می نماید و تحریم های بعضی کشورها، شخصیت ها، نهادها یا همگی آنها تعیین است. ما رابطه بسیار خوبی با وزارت خزانه داری آمریکا داریم و به طور بی وقفه به این رابطه ادامه می دهیم .

حریری توضیح داد: بودجه سال 2019 بسیار خوب است و ما باید بودجه سال 2020 را قبل از مهلت قانون اساسی به انتها برسانیم و این امر به موسسات اقتصادی بین المللی این احساس را می دهد که لبنان در راستا کار جدی است و مشکل ما در گذشته این بود که حرف ها با کارها در تناقض بود اما اکنون نشان داده ایم که به هر چه وعده می دهیم، عمل می کنیم و ان شاء الله همه چیز مثبت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 338

به "حریری: من طرف معین کننده تحریم های آمریکا نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریری: من طرف معین کننده تحریم های آمریکا نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید