داعش خواستار حمله به منافع فرانسه شد

به گزارش سبزا، داعش خواهان حمله به فرانسه و کسب و کار فرانسوی ها در خارج از کشور برای جلوگیری از توهین به حضرت محمد (ص) و اسلام شده است.

داعش خواستار حمله به منافع فرانسه شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از شبکه خبری بی بی سی، بیانیه داعش در هفته نامه وابسته به خود النبأ پس از حمله در شهر نیس که به کشته شدن سه نفر انجامید، منتشر شده. هیچ گروهی مسئولیت این حادثه را به عهده نگرفته.

داعش به طور مستقیم به آخرین حمله اشاره ای ننموده است.

داعش خواهان هدف گیری شرکت های عظیم فرانسوی که در منطقه خاورمیانه فعال هستند، شده است.

این گروه تروریستی همچنین با تاکید بر تهدید منافع فرانسوی هشتگی را در اینترنت به راه انداخته که در تحریک به خشونت بیشتر علیه فرانسوی هاست.

هفته نامه النبأ از اختلاف مواضع بعضی جریان های اسلامی سیاسی در کشورهای اروپایی به طور کل و فرانسه به شکل خاص انتقاد نموده است.

مقاله داعش استدلال می نماید که خشونت علیه فرانسه و منافع آن تنها راه مجبور کردن این کشور برای سرانجام دادن به تحریکات علیه مسلمانان است.

ناظران معتقدند، رهبری داعش احتمالا کوشش می نماید از تاثیرات بحران کاریکاتورهای موهن و انعکاسات امنیتی آن در فرانسه سوء استفاده کند تا به هدف خاص خود و به خدمت دریافت آن برای جذب نیروی جنگجوی بیشتر و عناصر جدید به صفوف تشکیلات برسد.

رهبری داعش احتمالا در این بحران و تاثیراتش فرصتی مناسب برای تحریک گرگ های تنها و نیروهای زیرزمینی خود یافته و می خواهد آنها را تحت تاثیر غیرت دینی وادار به ارتکاب جنایات جدید در بعضی کشورها بکند تا دستاوردهایی را برای این تشکیلات تروریستی-تکفیری به ثبت برسانند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1177

به "داعش خواستار حمله به منافع فرانسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داعش خواستار حمله به منافع فرانسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید